Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Euro Disney

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-09, 10:35   #1
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Euro Disney

Etter å ha lest tråden her om Euro Disney fikk jeg overhodet ikke mindre lyst til å dra dit, slik jeg har "mast" om ett par år her hjemme.

Nå lurer jeg på om noen vil dele litt overslag på kostnader, hvor det lønner seg å bo, hvor mange dager, når på året osv.

Alt tas i mot med takk, Danmark ble oppbrukt i sommer... så nå må vi gjøre noe annet.

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 18:33   #2
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Euro Disney

Opprinnelig lagt inn av Moonlight, her.

Etter å ha lest tråden her om Euro Disney fikk jeg overhodet ikke mindre lyst til å dra dit, slik jeg har "mast" om ett par år her hjemme.

Nå lurer jeg på om noen vil dele litt overslag på kostnader, hvor det lønner seg å bo, hvor mange dager, når på året osv.

Alt tas i mot med takk, Danmark ble oppbrukt i sommer... så nå må vi gjøre noe annet.

Min bedste tips er: prøv å bestille som om du bor i England. De har forskjellige priser for folk fra forskjellige land, og de Norske priser er suverent de høyeste ! Så om du har familie/venner der, er det bare å bestille fra den adresse. De kommuniserer likevel per e-post.

Gammel 05-09-09, 19:33   #3
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Euro Disney

Jepp. Har man ikke mage til det er vel det beste rådet å vente til tett opp mot avreise for å bestille, for da legger de ut de beste pakkene. Tydeligvis.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:33.