|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
can-jur
|
Ny laptop, mange spørsmålHar nettopp tatt i bruk den nye laproppen min.
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny laptop, mange spørsmålDe fleste mailprogrammer har funksjon for eksport av kontakter, og evt og så e-postarkiv, men helt hvor det ligger er vel litt avhengig av hvilket program. Somregel en plass på "fil"-menyen, er min erfaring.
|
|
|
#3 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Ny laptop, mange spørsmålBatteriet vil veldig fort bli dårlig dersom du lar det stå i når du ikke trenger det. Dersom du har det stående i PC'en mens du kjører på strøm vil det hele tiden klattlade (lade ettersom det går tomt) og da ødelegger du batteriet relativt fort. Enten ta ut strømledningen så batteriet blir helt tomt mellom hver lading eller ta ut batteriet når du kjører på strøm (etter at du har ladet det opp da selvfølgelig). |
|
|
|
|
|
#4 |
|
can-jur
|
Sv: Ny laptop, mange spørsmålBruker Windows Mail?
|
|
|
|
#5 |
|
Sv: Ny laptop, mange spørsmålHmm, jeg har aldri tatt ut batteriet, og bruker stort sett strøm, men selv etter noen år har denne laptopen her helt grei batterikapasitet. (det er verre med taster, det mangler en og annen av dem... men det skyldes de to mennene i mitt liv, mannen som renset under dem, og ikke fikk alle helt på plass med en gang, og guttungen som benyttet sjangsen til å pille dem av før han fikk festa dem skikkelig, og derved ødelegge litt...
|
|
|
#7 |
|
Sv: Ny laptop, mange spørsmålFarlig er det ikke, men om det blir "hull" avhenger vel av maskinene, min man kjørte en laptop uten batteri, den så snål ut bak, da den var "innhul"
|
![]() |
|
|