Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Innspill på garderobe

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-09, 16:55   #1
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Innspill på garderobe

Jeg har oppdatert med ny løsning.


Skapet til venstre er fortsatt til skittentøy. Jeg er usikker på om jeg trenger hele høyden og hva jeg i så fall skal fylle ut med. Flere sko?.

Skap nr. 2 fra venstre er Teomannens. Slapp av folkens; han får plass til alle klærne sine.

De brede skapet til venstre er sengetøy nederst og min stang øverst. Det neste brede skapet er mitt alene. Skapet til høyre er til Frøknas.


Sist redigert av Teofelia : 06-09-09 kl 23:02.
Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 17:03   #2
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innspill på garderobe

Jeg er ikke veldig god på sånt, men deler den ene lille tanken jeg fikk, som er dette med hengestativ. Det er satt av veldig liten plass til kjoler/dresser. Hvis du har bunad, for eksempel, så vil det kreve mye av plassen. Det er noe jeg selv savner - et skap med plass til å henge lange ting, ikke bare henge skjorter.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 17:04   #3
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Innspill på garderobe

Jeg ville hatt MYE mer plass til å henge lange ting. Snart kommer både Frøkna og Blobben til å ha kjoler som krever større lagringsplass, og du trenger plass til bunad og kjoler og alle gallaantrekkene dine.

  Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 17:06   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innspill på garderobe

Kanskje jeg kan kappe bredden på den doble stangen?

Jeg har virkelig ikke mange lange kjoler, altså, og bunaden henger på loftet, men jeg er redd dere har rett likevel.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 19:23   #5
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innspill på garderobe

Jeg har heller ikke mange lange kjoler, men savner faktisk plass til de jeg har i skapet mitt.
Jeg er heller ikke glad i trådkurver; Liker ikke å "putte" ting ned i kurven. Dessuten er det vanskelig å få noe ut av trådkurvene når de er så høyt oppe. Dvs at du må ta ut hele kurven eller stå på en krakk når du skal ha ut sengetøy.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 19:25   #6
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Innspill på garderobe

Men det blir lekkertsmekkert! Det er en fryd å få en sånn garderobe i hus, merk mine ord!

  Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 19:30   #7
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Innspill på garderobe

Åh det så utrolig bra ut! Jeg drømmer selv og større skap. Tenker som de andre at det blir knapt med plass til lange kjoler osv.

Skal Teomannen bare ha det ene smale skapet?

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 19:31   #8
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innspill på garderobe

Det så herlig og velorganisert ut. Men jeg ville også hatt mer plass til å henge kjoler og annet langt. Og så stusset jeg litt på å ha skittentøyet i garderoben, det er litt fremmed for meg, men jeg regner med du har en grunn til det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 19:55   #9
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.541
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Innspill på garderobe

Min mann hadde kommet til å trenge vesentlig mer plass, og også jeg stusser litt på klesvaks i garderoben da, men det er jo deres valg.

Og ja, plass til lange ting ville jeg også savnet. Men det er vel fordi jeg har bunaden min i klesskapet mitt. Og av uvisse (idiotiske) årsaker også brudekjolen min... Et par kjoler til, ikke nødvendigvis LANGE, men lenger enn ei skjorte... vips, trenger langt mer hengeplass til lange ting.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 20:01   #10
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Innspill på garderobe

Jeg vet ikke hvor mye klær du har, men jeg ville ha brukt en skittentøyskurv eller noe til skittentøy, og heller brukt skapplassen til klær. Det ser ut som du her har 3,5 meter skap? Det har jeg også hjemme, og jeg har en strenghylle som er 180 høy + 3 * 1 m hyller til å legge klær på + 1m hylle til sko + 40 cm til lange ting (altfor lite...) + 1,2 m med plass til å henge kortere ting. Jeg har nylig ryddet i skapet, så nå er det akkurat med plass til klærne mine, og jeg syns egentlig ikke jeg har så mye klær altså. Basert på dette ville jeg brukt skittentøyshyllene til klær istedet.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 20:06   #11
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Innspill på garderobe

Jeg ville brukt trådkurver til skittentøyet. Sjempelurt. Jeg har et digert trådkurvstativ til dette formålet, på vaskerommet vel og merke men likevel.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 20:17   #12
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innspill på garderobe

Trådkurvene til sengetøy: du kommer til å ergre deg grønn over at du ikke kommer "oppi" hyllene for å få ut sengetøyet. Du må ha ut hele skuffen for å få tak i det som ligger oppi, fordi sengetøyet fyller hele skuffen. Har du dobbeltdyner? Da kan disse skuffene være litt grunne i tillegg... så du ikke får oppi så mye pr skuff som du har tenkt. - Bedre med vanlige hyller da

Jeg synes du tar mye av skapplassen til skittentøy... kunne du hatt et halvt skap og ikke sortert det i skapet, men heller tatt det med til vaskerommet usortert? Da sparer du jo mye plass! Eller brukt en boks på utsiden av skapet.

* også synes jeg det er lite plass til langt hengetøy. Jeg synes Teomannen hadde lite plass også jeg da, men dere har kanskje turtøy og ullundertøy og tykkgensere og slikt et annet sted?

* og hvis du skal ha en skoløsning, sørg for at det er plass til alle skoene i den! ingenting er verre enn at det blir 2 par til overs liksom. Hvor gjør man av dem? ! (:erfart: )

*

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 20:20   #13
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innspill på garderobe

Jeg skrev et langt innlegg og klønet med backspace.

Nuvel, kort oppsummert:

1-2 øverste skittentøybokser + de øverste trådkurvene er ikke praktisk tilgjengelige. Jeg ville ommøblert og fått opp skjorter i de øverste etasjene. Mer plass til hengende saker, som nevnes i tråden. Har du vurdert sånn sak til å henge bukser (og skjørt)? Vi har også en flat plastbakke m/rom til belter, dill, dall og sånt. Har ikke prøvd skodingsen, men ser for meg at det kan bli trangt hvis den skal være under skjorter (slik at skjorter treffer skoene).

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 20:34   #14
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Innspill på garderobe

Jeg har nettopp satt opp ny garderobe , og vi har dype trådkurver til sengetøy og til håndklær. Jeg var drit lei av å ha det på hylle høyt oppe, hvor jeg ikke så noen ting. I trådkurven ser jeg i det minste hva som er der. Og jeg har lært, og har dem forholdsvis langt nede, slik at det ikke blir et ork å skifte sengetøy.

Jeg lurer også på om Teomannen har nok plass? Hos oss er det i alle fall mannen som har mets klær! Også lurer jeg på om du "bare" skal ha henge-plass til klærne dine? Trenger du ikke noen skuffer?

I bunnen av skapet ditt er det satt av plass til sko. Er det sånne som stikker opp? Da blir det litt mindre fleksibelt hva man kan bruke gulvplassen til. Symaskiner og slikt, for eksempel.

Men dette er våre behov, og våre erfaringer.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 20:49   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innspill på garderobe

Mannen min sier Stakkars Teomann.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 21:14   #16
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Innspill på garderobe

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Vi skal ha ny garderobe på soverommet, og nå har jeg lekt med IKEAs garderobeplanlegger. Jeg ønsker meg innspill på løsningen jeg har laget. Er dette en praktisk løsning?

Jeg hadde nok heller ikke brukt et helt skap på skittentøy om du har andre alternativer. Kanskje kan du ha to bokser - en til lyst og en til mørkt, og så kan du ha en vanlig skittentøysdunk på badet til håndklær osv. Da kan du ha mer heng om det trengs der oppe. Evt du kan sette hylleplater tett i tett hvis du trenger mer plass til sko.

Angående skuffer vs trådskuffer. Du må gå for de skuffene du har tegnet inn. De er geniale.

Angående langt heng. Den stanga er justerbar, men det kan fortsatt bli litt lite om du trenger å henge f.eks. ytterfrakker osv der i deler av året.

Trådskuffene til sengetøy er ikke smarte. Hvis du vil ha sengetøyet der oppe bør det heller ligge i hyller. Generelt, skuffer bør være i nedre del.

Hva har du tenkt å ha i de tre boksene oppå skuffene i ditt skap? Jeg kan ikke se hva du kan putte oppi dem som ikke like så godt egner seg i en ekstra skuff. (du får et hulrom bak de, kan sikkert samle seg litt rot der.

Angående de plastskuffene i øverste hylle - kan du vurdere å bare ha en hylleplate, så er du ikke avhengig av at det skal passe oppi de skuffene og det er lettere å komme til det. Men de er fine om det er noe som bør oppbevares litt tett, pga at du kan legge lokk oppå.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 21:37   #17
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innspill på garderobe

Oppdatert første innlegg med nytt bilde.

Jeg har tegnet om og plassert stengene øverst. Blir det praktisk gjennomførbart? (Jeg er 170 høy.)

Teomannen får mer skapplass enn han har i dag, og mer enn nok til det han har. Han har ikke så mye klær, stakkars.

Alt yttertøy henger i gangen/på loftet, så det skal ikke beregnes plass til det. Vi har 1,9 m garderobe i dag, og det er ganske fullt, men greit, så jeg tror ikke dette blir for lite akkurat. (Vi har rett og slett ikke veldig mye klær.)

Nå har jeg plassert sengetøyet i trådskuffer nederst i skap nr. 3.

De små boksene i de ulike skapene er til sko. Jeg er ikke fornøyd med skoplasseringen, kjenner jeg, men jeg ser absolutt m^2s poeng om å ikke velge en løsning som er så lite fleksibelt at man må ha akkurat 12 par sko. …

Veronal: Jeg har ønsket meg en slik buksehenger, og nå har jeg kanskje fått plass til en.

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Og så stusset jeg litt på å ha skittentøyet i garderoben, det er litt fremmed for meg, men jeg regner med du har en grunn til det.

Vi må ha skittentøyet på soverommet, og vi er møkk lei av å ha to store skittentøykurver på gulvet utenfor garderoben. Klær i åpent rom genererer utrolig mye støv og tar uforholdsmessig mye plass, derfor putter vi heller skittentøyet inn i et skap, nå når vi har muligheten. Vi har felles vaskerom i kjelleren og 1,8 m2 bad, så det er soverommet eller ikke noe når det gjelder skittentøy.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 21:42   #18
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innspill på garderobe

Aner ikke om høyden

Hvor dype er de trådskuffene forresten?

Og når det gjelder de andre skuffene: de er kjempefine! Men når de står i skapet tett i tett er du på en måte avhengig av å vite hva som er i dem, er hvertfall min erfaring. Du må liksom åpne dem for å se hva som er i dem Det er nesten så jeg synes de enten skulle vært lengre fra hverandre, eller så du skulle hatt et par hyller istedet for de skuffene noen steder eller mer mellomrom mellom skuffene... Hyller er og blir litt mer oversiktlig fra utsiden, men med litt luft mellom vil nok de skuffene være like oversiktlige - og gi deg plass til å brette litt tykkere klesplagg også.

Småskuffer til truser, sokker, bh-er, singleter, t-skjorter. Alt som ikke trenger hyllas dybde for å ligge pent og oversiktlig
Hyller eller skuffer med mere mellomrom til større gensere, olabukser, treningstøy, ulltøy/ullundertøy/turtøy?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 21:46   #19
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innspill på garderobe

Nå måtte jeg opp i garderoben vår for å finne ut hva vi har. Vi har Pax 235 cm høy. Jeg er 177 cm høy og klarer akkurat å henge opp kjoler (vi har to ikke-dype med oppheng som kommer ut i rommet til kjoler - denne henger helt øverst). For skjorter i de dype Pax-modulene har vi en hylle øverst (der vi stuer vekk ting som ikke benyttes ofte) og så henger skjortene under den igjen.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 21:49   #20
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innspill på garderobe

en ting til - under skjortene dine har du hyller - altså i de halvskapene. Tro meg - oppå de hyllene kommer det BARE til å ligge ting du egentlig "ville hatt et sted" men bare legge fra deg. Dropp dem heller så du har direkte tilgang til skuffen under. Eller tenk nøye over hva du ønsker å ha liggende oppå den hylla.
Tips er f.eks smykkeskrin, noe boksegreier til sminke, neglelakk, krem hvis du har dårlig plass på badet, sammenrullede belter, etc. Men bare at du har tenkt over om den hylleplaten har noen funksjon, annet enn å hindre deg tilgang til hyllen under

Også har du fortsatt to kurvhyller øverst til høyre? De må dras RETT ut for å få dem ut, og du må ha dem helt ut og ta dem ned for å få fatt i det som er oppi = krøkkete.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no