|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#5 |
Moden
|
![]() Sv: Linker til nettbutikker med "muslimske" klærJeg mener litt sånn tunika-aktige topper i lett stoff og vide lange bukser, kanskje skjørt......
![]() |
#8 |
This is normal!
|
![]() Sv: Linker til nettbutikker med "muslimske" klærTror du virkelig det finnes noe som kan kalles "muslimske" eller "islamske" klær eller tuller du nå?
![]() |
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Linker til nettbutikker med "muslimske" klær
Nå har det seg slik at muslimer kler seg ganske forskjellig, så det er litt vanskelig å vite hva du mener med muslimske/islamske klær. Det kan liksom være alt fra burka til et lite tørkle over håret eller miniskjørt.
![]() |
#10 |
Moden
|
Altså for å forklare at det er lette stoffer i heldekkende klær, men stilige slik at "hvem som helst" kan bruke de brukte jeg det uttrykket.
![]() |
#11 |
Moden
|
Her er du inne på noe skjønner du, får prøve meg fram littegrann.
![]() |
#12 |
Moden
|
Se, det heter faktisk Islamske klær
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Linker til nettbutikker med "muslimske" klærMen altså, kvifor ikkje kle seg i vanlige europeiske klær som er heildekkande? Kvifor må du kle deg som om du kjem frå midtausten viss du ikkje er derifrå?
![]() |
#15 |
Travelt opptatt
|
Disse klærne som Glitter viser bilde av virker jo kjempebehagelige. Det er et argument for å bruke dem.
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Linker til nettbutikker med "muslimske" klærJeg syns mange shalwar kameez er råflotte, og har hatt en som jeg brukte som selskapsantrekk. Glittergutten hadde også en som liten, den er veldig behagelig på varme dager.
![]() |
#17 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Linker til nettbutikker med "muslimske" klærJeg har ingen tips å komme med, men jeg ser mange unge muslimske damer som går i tunika og bukse (ofte ganske trange tights eller jeans), høyhælte støvletter, og matchende hijab. Jeg tror nok du kan finne vanlige tunikaer i vanlige "vestlige" klesbutikker også, vel?
![]() |
#18 |
Moden
|
![]() Sv: Linker til nettbutikker med "muslimske" klærNå husker jeg hvrtfall hvorfor jeg ikke er aktiv her inne lenger..........
![]() |
#20 |
Glamorøs
|
Problemet mitt var at jeg ikke helt skjønte hva du mente med muslimske klær, fordi jeg ikke syns det innsnevret så veldig. Hvis det var slike jeg viste deg du var ute etter, så hadde jeg lettere skjønt hva du mente hvis du skrev pakistanske klær. Var du mer ute etter sånne kjortler som de bruker i Nord-Afrika hadde jeg skjønt det bedre om det var det du skrev. De eneste plaggene jeg tenker på som muslimske er burka, hijab og niqab og selv de ser jo ganske ulike ut.
![]() |
|
|