Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjolekrise – hvem leverer varer i Norge for USPS?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-09, 00:28   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Kjolekrise – hvem leverer varer i Norge for USPS?

Jeg har kjøpt en kjole fra USA som trackingnummeret viser har blitt sendt med usps. Trackingen viser at pakken har blitt forsøkt levert meg to ganger i dag på tidspunkt jeg var hjemme.

Så jeg trenger å snakke med dem for å høre hva som har skjedd, men finner ingen kontaktinfo på sidene deres. Er det et annet selskap som leverer for usps i Norge kanskje?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 00:29   #2
daffy

daffy sin avatar

daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjolekrise ; hvem leverer varer i Norge for USPS?

Krise fordi jeg trenger kjolen før jeg drar avgårde på onsdag

Gammel 08-09-09, 00:30   #3
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er ikke UPS?

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 00:32   #4
daffy

daffy sin avatar

Standard

Jeg tror ikke det. Trackingnummeret gir ingen resultat på ups sine sider.

Gammel 08-09-09, 00:34   #5
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ok da vet jeg ikke, jeg har fått pakker derfra og da er det shencker og dhl som har bragt de til meg.

Gammel 08-09-09, 00:36   #6
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Ta kontakt med de og spør da vel?
http://www.usps.com/customerservice/welcome.htm

Gammel 08-09-09, 00:38   #7
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Standard

Men når du søker på usps kommer ups opp i norge, skader ikke å ringe de å høre ihvertfall!

Nr til ups er: 800 33470

Gammel 08-09-09, 00:39   #8
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er nok Posten, vil jeg tro. Usps er jo US Postal Services.
Har du prøvd med trackingnummeret på posten.no?

Gammel 08-09-09, 00:40   #9
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, USPS er posten her i USA.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 00:41   #10
daffy

daffy sin avatar

Standard

Krise avblåst. Jeg kørte trackingnummeret på postens sider, og pakken ligger på mitt lokale postkontor.

Gammel 08-09-09, 00:46   #11
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det var bra

Gammel 08-09-09, 01:57   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fint at du fant ut av det. Nå vil jeg også fortelle at de siste gangene jeg har bestilt varer som skal leveres på døren innen gitt dag og klokkeslett så har det alltid stått å¨sporingen at pakken er forsøkt levert, men så har de levert den på postkontoret. Jeg vet jeg har vært hjemme de gitte tidspunktene, så det er litt tullerier ute og går.

Gammel 08-09-09, 05:56   #13
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Det er noe værre tullerier med posten for tiden. Jeg holder selv øye med trackingnr. på posten.no, skriver ut hentelapper og henter på postkontoret. MEN nå er tollen/omlastningsterminalen i Oslo begyndt å gi pakkene nytt trackingnr., så når jeg henter skjer det ofte at post-i-butikk damene sier de ikke har den. Da er det å stå på sitt og få dem til å ta en ringerunde - for pakken er der hver gang !

Gammel 08-09-09, 08:14   #14
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet helt konkret at Posten Norge har jugd et par ganger når de hevder at pakken har vært forsøkt levert på døren. Det har absolutt ikke vært noen leveranse; de har bare tatt en spansk en og slengt den ned på post-i-butikk-filialen nede i veien istedet.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 08:54   #15
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg vet helt konkret at Posten Norge har jugd et par ganger når de hevder at pakken har vært forsøkt levert på døren. Det har absolutt ikke vært noen leveranse; de har bare tatt en spansk en og slengt den ned på post-i-butikk-filialen nede i veien istedet.

Litt sånn; det ser ikke ut som om noen er hjemme, jeg gidder ikke å gå de 15 meterne fra veien og inn til døren for å ringe på. Det står ingen bil på gårdsplassen?

Bilen står inne i garasjen og jeg står i vinduet og ser at postmannen skriver ut lappen på pakken.
Postmannen;" ææh, jeg har ringt på."
Jeg; "nei, det kan du ikke ha gjort. Ringeklokken virker og jeg har god hørsel. Dessuten så venter jeg på deg!"

Gammel 08-09-09, 09:04   #16
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjolekrise – hvem leverer varer i Norge for USPS?

Jeg har også vært borti at posten har lagt lapp i postkassa og vi må dra til postkontoret å hente pakka. Det selv om vi har vært hjemme.

Det verste er egentlige den gangen vi ventet en pakke og det stod at den var levert når vi sjekket nummeret. Merkelig, ikke hadde det ringt på, ikke lå det noe i postkassa. Da viste det seg at budet hadde lagt pakken i en tilfeldig postkasse ved et fellesstativ til en veien nærmest hovedveien (vi bor i gata nest lengst inn, ca 850 meter lenger inn) og skrevet på pakken om de kunne levere til oss.

Gammel 08-09-09, 10:13   #17
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjolekrise – hvem leverer varer i Norge for USPS?

Og jeg har fått utlevert en pakke som ikke var til meg. Jeg kjente henne som den var til, sendte henne SMS om at jeg hadde levert pakken hennes tilbake til posthuset. Da hun prøvde å hente pakken sin seinere den dagen, sa de at den aldri hadde vært der.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:03.