|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Kjolekrise – hvem leverer varer i Norge for USPS?Jeg har kjøpt en kjole fra USA som trackingnummeret viser har blitt sendt med usps. Trackingen viser at pakken har blitt forsøkt levert meg to ganger i dag på tidspunkt jeg var hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
nygift
|
![]() Sv: Kjolekrise ; hvem leverer varer i Norge for USPS?Ok da vet jeg ikke, jeg har fått pakker derfra og da er det shencker og dhl som har bragt de til meg.
![]() |
#6 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Kjolekrise ; hvem leverer varer i Norge for USPS?Ta kontakt med de og spør da vel?
![]() |
#7 |
nygift
|
![]() Sv: Kjolekrise ; hvem leverer varer i Norge for USPS?Men når du søker på usps kommer ups opp i norge, skader ikke å ringe de å høre ihvertfall!
![]() |
#8 |
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjolekrise ; hvem leverer varer i Norge for USPS?Det er nok Posten, vil jeg tro. Usps er jo US Postal Services.
![]() |
![]() |
#11 |
På flyttefot.
Hvor: Oslo
![]() Sv: Kjolekrise ; hvem leverer varer i Norge for USPS?Det var bra
![]() |
![]() |
#12 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Kjolekrise ; hvem leverer varer i Norge for USPS?Fint at du fant ut av det. Nå vil jeg også fortelle at de siste gangene jeg har bestilt varer som skal leveres på døren innen gitt dag og klokkeslett så har det alltid stått å¨sporingen at pakken er forsøkt levert, men så har de levert den på postkontoret. Jeg vet jeg har vært hjemme de gitte tidspunktene, så det er litt tullerier ute og går.
![]() |
#13 |
Trapper opp igjen !
![]() Sv: Kjolekrise ; hvem leverer varer i Norge for USPS?Det er noe værre tullerier med posten for tiden. Jeg holder selv øye med trackingnr. på posten.no, skriver ut hentelapper og henter på postkontoret. MEN nå er tollen/omlastningsterminalen i Oslo begyndt å gi pakkene nytt trackingnr., så når jeg henter skjer det ofte at post-i-butikk damene sier de ikke har den. Da er det å stå på sitt og få dem til å ta en ringerunde - for pakken er der hver gang !
![]() |
#14 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Kjolekrise ; hvem leverer varer i Norge for USPS?Jeg vet helt konkret at Posten Norge har jugd et par ganger når de hevder at pakken har vært forsøkt levert på døren. Det har absolutt ikke vært noen leveranse; de har bare tatt en spansk en og slengt den ned på post-i-butikk-filialen nede i veien istedet.
![]() |
![]() |
#15 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjolekrise ; hvem leverer varer i Norge for USPS?
Litt sånn; det ser ikke ut som om noen er hjemme, jeg gidder ikke å gå de 15 meterne fra veien og inn til døren for å ringe på. Det står ingen bil på gårdsplassen?
![]() |
#16 |
superbruker
|
![]() Sv: Kjolekrise – hvem leverer varer i Norge for USPS?Jeg har også vært borti at posten har lagt lapp i postkassa og vi må dra til postkontoret å hente pakka. Det selv om vi har vært hjemme.
![]() |
#17 |
Trapper opp igjen !
![]() Sv: Kjolekrise – hvem leverer varer i Norge for USPS?Og jeg har fått utlevert en pakke som ikke var til meg. Jeg kjente henne som den var til, sendte henne SMS om at jeg hadde levert pakken hennes tilbake til posthuset. Da hun prøvde å hente pakken sin seinere den dagen, sa de at den aldri hadde vært der.
![]() |
|
|