|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Stiv
|
Ole Klementsen går i dagens BA ut mot kvinnelige proffboksere, og mener at de bør "heller være på kjøkkenet og gjøre det bra der". Jeg er ikke ute etter å diskutere denne saken her på FP, regner med at de fleste her er uenige i uttalelsene hans. Men hva er det egentlig han vil med å dra fram ca 40 år gamle meninger? Mener han dette, eller er det bare festlig å provosere? Og lar media (og yours truly også
Sist redigert av Ru : 10-09-09 kl 12:37. Årsak: Link i første innlegg |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Off the map.
|
Sv: Ole Klemetsen og hans kvinnesynKan jo være at man rett og slett ikke er så utrolig smart etter å ha fått så mye juling. (samt mistenker at han kanskje ikke var så smart i utgangspunktet heller)
|
|
|
#3 |
|
Ustabil
|
Sv: Ole Klemetsen og hans kvinnesynSelvsagt er det bare for å få publisitet. Etter for mange år i bokseringen har han sikkert fått noen slag i hodet nå og da, og da er vel slike utspill hva man kan forvente. Bør egentlig ikke provosere noen, man bør bare spandere på seg et laaaaangt gjesp... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Ole Klemetsen og hans kvinnesynMen nå sier han vel bare noe en del mennesker faktisk fremdeles mener? Det er bare ikke PK å uttale det. Og når han sier det så får han publisitet (og støtte hos noen).
|
|
|
|
#5 |
|
Ustabil
|
Sv: Ole Klemetsen og hans kvinnesyn
Jeg tror ikke det er mange som mener det. Hadde han derimot argumentert med at boksing ikke var bra for kvinner og bla, bla, bla, så hadde han vel vært på linje med de som mener at skiflyging ikke er noe for kvinner. Men å argumentere med "kvinnen tilbake til kjøkkenet", det tror jeg han må lete i rimelig snevre kretser for å finne støtte for. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Ole Klemetsen og hans kvinnesynOk. Kanskje jeg ikke skal legge altfor mye i det Ole Klemetsen sier, men jeg tror han mener å si noe slikt: "Boksing er ikke for damer. De skal oppdra barn og være hjemme. Det er de bedre på enn boksing."
|
|
|
|
#7 |
|
Off the map.
|
Sv: Ole Klemetsen og hans kvinnesynBli ikke overrasket om han stiller til kamp for kulturministerposten mot Martin Schanke i en FRP-regjering. *setter ting litt på spissen*
|
|
|
#8 |
|
Bedreviter
|
Sv: Ole Klemetsen og hans kvinnesynLangt de fleste kvinner (og menn) er jo mye flinkere på kjøkkenet enn i bokseringen, så på sett og vis har tar han jo ikke direkte feil. Jeg synes ikke boksing passer så godt for menn heller, jeg for min del. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Ole Klemetsen og hans kvinnesynMannen er jo beviselig dum i hodet ("Og så han pappa då, når någen blei bekymra for det med slag mod håve og sånn, at "Jammen Ole, ka SKA du nå med alt det vedet?!"), så hvem bryr seg om hva han mener?
|
|
|
#10 |
|
Stiv
|
Det er jo ingen tvil om at han virkelig demonstrerer faren for skader ved boksesporten her, ja. Det irriterer meg at han får disse oppslagene, han gjør det bare for å provosere og få oppmerksomhet.
|
|
|
|
#11 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Ole Klemetsen og hans kvinnesynJeg tar meg den frihet å sitere den godeste Cecilia Brækhus;
Det er for øvrig klart at man ikke blir smartere av gjentatte slag mot hodet i årevis.
|
|
|
#12 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Ole Klemetsen og hans kvinnesynJeg blåser en lang marsj i boksing, og hvem som bokser, men akkurat etter å ha lest dette så hadde det vært utrolig morsomt om Cecilia Brækhus hadde gitt ham skambank...
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Ole Klemetsen og hans kvinnesynOle Klemetsen er sikkert bare dødsmisunnelig på Cecilia Brækhus som fremdeles er på høyden av sin karriere, mens han selv er havnet på "skal vi danse hylla."
|
|
|
#15 |
|
Bedreviter
|
Hvis valget sto mellom en runde i ringen og deltagelse på Skal vi danse, hadde jeg tatt en kjapp knock out når som helst. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ole Klemetsen og hans kvinnesynDen godeste Ole sto vel ikke først i køen da vedet ble delt ut.
|
|
|
#17 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Ole Klemetsen og hans kvinnesynDen idioten fortjener ikke oppmerksomhet overhodet, kort og greit. At han får oppslag i BA på noe så idiotisk er helt meningsløst og sier en del om BA også.
|
|
|
#18 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Akkurat det jeg også hadde tenkt å si.
|