Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvordan ta livet av en karbonademiddag

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-09, 18:37   #1
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvordan ta livet av en karbonademiddag

Finn ut at de skal stekes i bakerovn. Legg derfor et lag amerikanske grønnsaker i bunnen av ildfast form. Spe på med rødløk. For å øke spenningen er det best å eksperimentere litt med tilbehøret, så gå i kjøleskapet og let frem noen rester - tacosaus ser fint ut. Strø over litt salt. Så litt sitronpepper. For å gjøre det litt mer smaksfullt - ta hvitløkpulver og bruk en god dæsj av dette. Og bare som en ettertanke - og forå virkelig overraske kona med kokkekunnskapene - bruk ekstra masse rosmarin.
Karbonadene legges på toppen, og sørg for at de er tørre på oversiden og blaute på undersiden. Det er forsåvidt ikke så vanskelig - det er bare å la være å snu dem under stekingen.
Serveres med billig-nudler til.

Jeg håper at jeg i morgen kan le av dette. I kveld er jeg ennå for sulten og sur. Men all til de to som klarte å spise den blandingen. Vel, mannen turde vel ikke ahnnet siden det var hans verk. Og stesønn dæsjet på med så mye ketsjup at han kjente lite til noen annen smak. Jeg tok et knekkebrød i stedet.

Og kan en modde fikse leifen min i headingen? Please? *grmf av meg selv*

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:05.