Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Bryllupsantrekk- igjen ...

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-09, 23:34   #1
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bryllupsantrekk- igjen ...

Vi har vel strengt tatt snakket om dette før, men jeg må bare spørre dere til råds allikevel.
Skal i bryllup nå til helgen i Oslo, været blir vel passe bra og antrekket er mørk dress/ smoking. Hva har man på seg da. Jeg er inneforstått med fargene, men da betyr det at jeg må ha lang kjole da eller?

Jeg har bare en lang kjole i passende farge, om jeg ikke pakker med meg bunaden da og det vil jeg egentlig ikke. Jeg har ikke sko som passer til kjolen og kjolen er egentlig ikke særlig pen (dvs den er gammel og jeg er lei av den)

So, har dere kanskje anbefalinger på butikker i sentrumsområdet hvor jeg kan kjøpe passende kjoler uten å ruinere meg? Gjerne i brunt med klassisk snitt. Det passer jeg best og da har jeg sko som passer også.

Som dere sikkert skjønner er jeg virkelig ikke noe kjolemenneske, dette ligger ikke for meg. Men jeg gleder meg til bryllupet da, og er fast bestemt på se smashing ut.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:51.