Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva har man i håret for å få krøllene til å holde seg?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-07, 16:15   #1
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva har man i håret for å få krøllene til å holde seg?

Jeg har fått et hårstyling-sett til jul, med muligheter for å lage flere typer små og store krøller + at det er rettetang. Har testet litt med krøller, og syns det var litt morsomt. Definitivt ikke noe jeg har tid til å drive med til hverdags, jeg har ganske tykt hår, bobfrisyre ca. til haken, og det tar sin tid å lage krøller hele veien rundt... Men til fest og spesielle anledninger kan det jo være gøy å ha noe annet enn den vanlige glatte sveisen.

Hva er det lurt å ha i håret for at krøllene skal holde litt bedre? Og er det lurt å bruke hårspray eller noe etterpå? Vil gjerne ha tips om gode produkter.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 16:28   #2
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.112
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har man i håret for å få krøllene til å holde seg?

Hårspray etterpå ja. Jeg har veldig tynt og glatt hår, så hvis krøllene skal holde må jeg ha hårspray.

Bruker ikke noe fancy merke, tror det er Define sin jeg har i skapet.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 16:33   #3
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har man i håret for å få krøllene til å holde seg?

Da jeg i min ungdom krøllet mitt lange hår (med sånne varmepapilotter) sprayet jeg hver hårlokk med Clynol hårspray før jeg krøllet det opp. Da satt det bra, men var nok ingen skånsom behandling for håret. Men til ditt bruk (med mindre du fester ofte ) går det nok bra

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 16:35   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har man i håret for å få krøllene til å holde seg?

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Men til ditt bruk (med mindre du fester ofte ) går det nok bra

Jeg tror nok den slitasjen blir til å leve med, ja.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 16:40   #5
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har man i håret for å få krøllene til å holde seg?

skum i vått hår så krøll og masse spray i.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 16:45   #6
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har man i håret for å få krøllene til å holde seg?

Skum skal alltid i vått hår. - tørkes - du kan godt bruk litt spray mens du har krølltangen i håret. Fest den innerst på håret, og surr håret rundt hele tangen, istedenfor i rulle stangen inn i håret. Spray godt med spray til slutt også.

Sånn gjør jeg det..

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 00:43   #7
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har man i håret for å få krøllene til å holde seg?

Jeg har naturlige krøller og BRED erfaring

Jeg har noe som heter wella system professional hypercurl. Ta en dæsj og klem det inn i håret. IKKE dra. Så sprayer du forsiktig over.

Det gir hold, struktur og spenst til krøllene.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 08:45   #8
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har man i håret for å få krøllene til å holde seg?

Wella high hair crystal styler extra strong control.

Sprayer først med den, så ruller jeg det enten opp eller bruker krøll tang. La det bli helt tørt, så sprayer du på med hårspray. Sitter som hønn!

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 08:51   #9
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har man i håret for å få krøllene til å holde seg?

Sexy Curls. Blå tube. Fåes på enkelte frisørsalonger. Min ubestridte favoritt, og jeg har prøvd det meste. De har spray også.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 15:42   #10
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har man i håret for å få krøllene til å holde seg?

Elnett? (Jfr jåletråden...)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 20:56   #11
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har man i håret for å få krøllene til å holde seg?

I mine krøller bruker jeg Cyrly Sexy Hair eller Kerastase sine krølleprodukter. Har naturlig krøll, men de er litt avhengige av å få litt hjelp.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 21:01   #12
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har man i håret for å få krøllene til å holde seg?

JEg venter spent på bilder.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 12:51   #13
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har man i håret for å få krøllene til å holde seg?

Eg har som Pastill naturlige krøllar og er bevandra. Mitt hår er forelska i KMS sin curl up serie. Suveren.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 12:54   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.383
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har man i håret for å få krøllene til å holde seg?

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Sexy Curls. Blå tube. Fåes på enkelte frisørsalonger. Min ubestridte favoritt, og jeg har prøvd det meste. De har spray også.


Sexy-produktene er veldig bra. Til tross for det harry navnet. Sexy curls gir veldig spenst og hold, uten å bli stivt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 16:08   #15
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.851
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har man i håret for å få krøllene til å holde seg?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.


Sexy-produktene er veldig bra. Til tross for det harry navnet.

Navnet er rent ut komisk - jeg humret litt i skjegget da svigermor var på overnattingsbesøk og jeg fant ei diger flaske med Big Sexy Hair på badet.

Mange gode tips her! Jeg har en del fall i håret, og det krøller seg ganske bra når det er fuktig i været. Kanskje jeg skulle prøve å dyrke fram krøller litt oftere. Hvordan ser stylingsettet ditt ut, Maximillia?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 17:49   #16
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har man i håret for å få krøllene til å holde seg?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.


Sexy-produktene er veldig bra. Til tross for det harry navnet. Sexy curls gir veldig spenst og hold, uten å bli stivt.

Bruker sexy silky hair.. beste shampoen jeg har hatt.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 18:15   #17
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har man i håret for å få krøllene til å holde seg?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hvordan ser stylingsettet ditt ut, Maximillia?

Det er fra Philips, og har ganske mange forskjellige tilbehør til større og mindre krøller + to til å glatte ut håret med. Alt ligger i en blå stoffmappe. Har ikke fått testet det så mye ennå, men nå har jeg ihvertfall fått mange gode tips til produkter. Tusen takk!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 17:40   #18
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har man i håret for å få krøllene til å holde seg?

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

skum i vått hår så krøll og masse spray i.

Det er en slager! Men trenger ikke bruke så masse spray om du har tynt hår

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 20:20   #19
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har man i håret for å få krøllene til å holde seg?

KMS curl up-produkter er glitrende. Skum eller curl up-gel i håret først, deretter krøller du og "fester" hele greia med spray. Gleder meg til å se!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 20:21   #20
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har man i håret for å få krøllene til å holde seg?

Leggevann?

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no