Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Går det an å få tak i ekstra-dingser til Donaldpermene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-09, 14:11   #1
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Går det an å få tak i ekstra-dingser til Donaldpermene?

Jeg har begynt å sortere Donaldbladene i slike røde permer, men så har jeg mistet den ene posen med slike mettall-dingser (hva i all verden heter det egentlig? ) som er til å sitte fast bladene inni. Så da har jeg en bok uten dingser, og det er jo fullstendig ubrukelig.

Er det noen som vet om det går an å få kjøpt dem separat?

Gammel 15-09-09, 14:12   #2
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går det an å få tak i ekstra-dingser til Donaldpermene?

Vi har hatt alt for mange slike dingser, men jeg er usikker på om de har blitt kastet. Jeg skal sjekke med mannen om de har overlevd min ryddemani.

Gammel 15-09-09, 15:49   #3
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Jeg skal høre med lageret. Du mener slike klips til å feste bladet med ikke sant?

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 08:20   #4
sykkelpappa
<insert something witty>

sykkelpappa sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
sykkelpappa er litt kulsykkelpappa er litt kul
Standard

Du kunne prøve med tynne hårspenner, men jeg antar at de vil bygge for mye i ryggen så du bare får plass til 15-20 blader, ikke de 26 du skal prøve å presse inn der.

sykkelpappa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 08:30   #5
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hehe, jeg trodde jeg kunne presse en hel årgang inn i en slik en jeg, men jeg oppdaget jo snart at det ikke helt lot seg gjøre.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:29.