|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Går det an å få tak i ekstra-dingser til Donaldpermene?Jeg har begynt å sortere Donaldbladene i slike røde permer, men så har jeg mistet den ene posen med slike mettall-dingser (hva i all verden heter det egentlig?
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Går det an å få tak i ekstra-dingser til Donaldpermene?Vi har hatt alt for mange slike dingser, men jeg er usikker på om de har blitt kastet. Jeg skal sjekke med mannen om de har overlevd min ryddemani.
![]() |
#4 |
<insert something witty>
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Går det an å få tak i ekstra-dingser til Donaldpermene?Du kunne prøve med tynne hårspenner, men jeg antar at de vil bygge for mye i ryggen så du bare får plass til 15-20 blader, ikke de 26 du skal prøve å presse inn der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Live and let live
|
![]() Sv: Går det an å få tak i ekstra-dingser til Donaldpermene?Hehe, jeg trodde jeg kunne presse en hel årgang inn i en slik en jeg, men jeg oppdaget jo snart at det ikke helt lot seg gjøre.
![]() |
|
|