Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Retter fra Matspecialen AS, Oslo

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-09, 10:56   #1
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Retter fra Matspecialen AS, Oslo

Er det noen som har bestilt menyer, altså forrett, middag og dessert fra Matspesialen AS og kan anbefale det?
Tidligere, i dåp og andre lag i familien har det blitt bestilt koltbord men siden jeg fyller 40 år snart og siden det stort sett er jeg som lager maten synes faktisk mannen at jeg skal slippe å styre på kjøkkenet i forkant på min runde dag så da skal vi bestille noe ferdig.
Jeg vil derfor ha sånn meny med maten pent lagt på tallerkenen, ikke noe grytemat.

Vi tenker å bestille fra dette stedet da vi får 15% rabatt gjennom Velforeningen her og det hjelper jo på da det kommer på nesten 6.000,- selv med rabatten.... Dyyrt...

Gammel 19-09-09, 12:02   #2
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Retter fra Matspecialen AS, Oslo

Ei venninne giftet seg for noen år siden, og hadde bryllupet der.
Hun var veldig fornøyd!
Utover det har jeg ingen personlig erfaring, men hører bra ting om både pris og kvalitet.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:18.