|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Truth is in the x-files
|
![]() Restaurant/selskapslokaler til 20 pers i Oslo?Noen som kan anbefale noe?
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Restaurant/selskapslokaler til 20 pers i Oslo?Det må være eget avlukke? (Hvis ikke så var jeg på Bølgen og Moi på Tjuvholmen mens det var bryllupsfeiring på mezzaninen (eller hva man kaller det - et eget hjørne m/forhøyning) og det fungerte strålende.
![]() |
#3 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Restaurant/selskapslokaler til 20 pers i Oslo?Det er mest å få litt privacy. Vi burde sikkert vært hjemme hos noen, men ingen gidder å orge (meg inkludert). Men takk, det skal sjekkes ut!
![]() |
#4 |
Nå da?
|
![]() Sv: Restaurant/selskapslokaler til 20 pers i Oslo?Jeg foreslår denne her også, de har et eget rom til litt over 20 pers.
![]() |
#6 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Restaurant/selskapslokaler til 20 pers i Oslo?Kampen Bistro har et eget rom, men det blir muligens litt stort?
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Restaurant/selskapslokaler til 20 pers i Oslo?Lofoten Fiskerestaurant på Aker Brygge har også et rom som ligger veldig usjenert fra de andre gjestene. Og signerer på Brasserie Blanche, det var også det stedet de fleste kjendiskokkene som ble spurt sa de ønsket å spise i fritiden sin. Lenge siden jeg har vært der selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Restaurant/selskapslokaler til 20 pers i Oslo?Dere kan leie Bjørnsgård i Sørkedalen, men da må man ordne mat eksternt.
![]() |
#9 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Restaurant/selskapslokaler til 20 pers i Oslo?Nede på Dinner er det egne områder for større selskaper ...
![]() |
#10 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Restaurant/selskapslokaler til 20 pers i Oslo?SüdØst har et rom som er nokså avdelt fra resten, det er altså en åpning mot baren, men null problem å ha eget selskap der. Det passer fint å ha 20 stykker der.
![]() |
#11 |
Smugleser
|
![]() Sv: Restaurant/selskapslokaler til 20 pers i Oslo?Jeg ville tro at mange restauranter har et chambre separée (sikkert feilstavet), så jeg ville først tenkt på hva slags mat og prisleie jeg ville ha, og så sjekket det.
![]() |
#13 |
intro
|
![]() Sv: Restaurant/selskapslokaler til 20 pers i Oslo?Oslo Spiseforretning!
![]() |
![]() |
Emneord |
selskapslokaler |
|
|