Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Matblogger du liker

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-09, 21:44   #1
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Matblogger du liker

Jeg er et godt stykke over snittet opptatt av mat, og det er nesten like gøy å lese om den som det er å lage og spise den. Det er også en utmerket sjanger for blogging, og det finnes mye flott og rart og morsomt og vanvittig der ute. Jeg vil gjerne anbefale to av mine favoritter, og så håper jeg at noen andre har morsomme matblogger å anbefale også. Eller vinblogger.

Den første er The Travelling Hungryboy. Han har base i Singapore, men flyr verden (og særlig Asia) rundt i jobbsammenheng. Og spiser. Og tar bilder av maten. Og blogger samvittighetsfullt om alt sammen.

Den andre er damen som jobber seg gjennom Alinea-kokeboka. «Just because I can. I think.» (Alinea er en sagnomsust og eksperimentell gourmetrestaurant i Chicago. Det er ikke enkle oppskrifter. )

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 21:58   #2
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Matblogger du liker

Orangette er fin. Og The Pioneer Woman.

Gammel 16-09-09, 22:20   #3
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Lenge siden jeg har lest den nå, men jeg pleide å følge med på chocolateandzucchini.com.

Sist redigert av Pingis : 17-09-09 kl 11:28. Årsak: Sånn, klikkbar!
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 23:10   #4
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mim sine oppskrifttråder.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 07:42   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker Bakerella, en dame som lager de lekreste kaker, i tillegg liker jeg Tasty Kitchen som Pioneer Woman har startet. Det er ikke en blogg, men et oppskrifts-community. Mange av medlemmene har blogger.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 09:09   #6
Stellebord

Stellebord sin avatar

Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg liker Bakerella, en dame som lager de lekreste kaker, i tillegg liker jeg Tasty Kitchen som Pioneer Woman har startet. Det er ikke en blogg, men et oppskrifts-community. Mange av medlemmene har blogger.

Ooh, takk!

Gammel 17-09-09, 11:26   #7
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om jag var din hemmafru.
Bare bloggtittelen er verdt et besøk.

Gammel 17-09-09, 11:29   #8
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Hjå denne damen her har eg funne ein del godt

Gammel 17-09-09, 13:14   #9
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Flott tråd.
Jeg trenger nye oppskrifter. Er så matlei for tiden.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 13:16   #10
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tosse, den så bra ut.
Skal sjekke ut de andre også.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 19:26   #11
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Mat og mat, fru Blom, men denne cupcake-bloggen liker jeg! Får så lyst til å bake og pynte! Nå er det vel forresten ikke en cupcake-blog, men det er en kategori, og det er kun den jeg følger med på.

Gammel 17-09-09, 21:10   #12
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg er enkel av meg, men jeg liker å lese litt om ting jeg kan drømme om å engang klare, så det må ikke være FOR avanset, men se godt ut og sånn. LEser ikke mye matblogger, men liker alvebento. http://bentoboks.blogspot.com/

Emneord
matblogging

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:42.