|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
blant fjord og fossevell
|
![]() En guide til hamburgerkjedenes spiselige alternativerJeg skyr hamburgerkjedene som pesten, det smaker vondt.
![]() |
![]() |
#2 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En guide til hamburgerkjedenes spiselige alternativerBurger King sin Steakhouse burger er god synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
![]() ![]() |
![]() Sv: En guide til hamburgerkjedenes spiselige alternativerJeg tar ofte løkringer istedenfor pommes frites. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
I farta!!
|
![]() Sv: En guide til hamburgerkjedenes spiselige alternativerEg smakte på McDonalds sin Bacon gourmet i helga og syns den var god, helt annerledes enn andre burgera der. Veit ikkje om den berre er på kampanje eller om den blir fast.
![]() |
#6 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Sv: En guide til hamburgerkjedenes spiselige alternativer
Men hva spiser du helst? Hva smaker best?
![]() |
![]() |
#8 |
nygift
|
![]() Sv: En guide til hamburgerkjedenes spiselige alternativerJeg liker mc donalds, og da synes jeg big mac og kyllingburgeren er god.
![]() |
#9 |
intro
|
![]() Sv: En guide til hamburgerkjedenes spiselige alternativerJeg liker godt den kyllingburgeren som heter McChicken Premiere, og den vanlige er også god. Den enkle hamburgeren er helt grei, synes jeg. Og så sørger jeg fortsatt over at de sluttet å selge laksewrap med wasabi. Jeg liker kylling-nuggets også, jeg da, gale menneske. (Og McFlurry-is med nonstop er himmelsk.)
![]() |
![]() |
#10 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En guide til hamburgerkjedenes spiselige alternativerJeg velger ofte McDonald's' salat med grillet kylling når vi en relativt sjelden gang er der, og den er ikke så verst.
![]() |
#11 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En guide til hamburgerkjedenes spiselige alternativerMcChicken Premiere er nammis, ja.
![]() |
#12 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Å ja! Laksewrapen var knallgod! Og McFlurry med nonstop kunne jeg spist mange av i slengen.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: En guide til hamburgerkjedenes spiselige alternativer |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: En guide til hamburgerkjedenes spiselige alternativerMc Doaldsmaten smaker papp uansett, syns jeg.
![]() |
#16 |
Glad
|
![]() Sv: En guide til hamburgerkjedenes spiselige alternativerJeg spiser helst på Burger King, og da gjerne en av sandwichene med kylling, mens datteren tar chicken nuggets.
![]() |
#17 |
blant fjord og fossevell
|
Jeppeti. Mor trenger mat også.
![]() |
![]() |
#18 |
Javel
|
![]() Sv: En guide til hamburgerkjedenes spiselige alternativerIkke ofte vi er på McDonalds, men om vi er der så synes jeg det som iallefall smaker litt er McChicken Premier, og ikke minst McFlurry med Oreo.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: En guide til hamburgerkjedenes spiselige alternativerMcDonalds har glutenfri pommes frites. (NB! I Norge! Ikke i utlandet) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: En guide til hamburgerkjedenes spiselige alternativerJeg husker ikke om påmmsene var glutenfrie på BK, jeg jobbet der i et par år. Det jeg husker det var gluten i, var brødene, selvsagt. Jeg lurer på om de kanskje er det altså.
![]() |
|
|