|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
L.F.C. supporter
|
Liker du julen, eller det bare stress?Jeg er ikke kristen og har ikke noe sånn forhold til julen.
|
|
|
|
#3 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?
Ja, er enig i den.
|
|
|
|
#4 |
|
saftig
|
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Jeg kan kose meg litt i tiden før jul, men det rotteracet selve julen er - det har jeg endt opp med å hate.
|
|
|
#5 |
|
supermamma-katt
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: østfold
![]() |
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Jeg elsker juletider
|
|
|
#6 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Litt begge deler her også.
|
|
|
|
#7 |
|
Unik
|
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Eg nekter å la meg stresse i desember. Eg nekter. Gjer ting i mitt tempo og lager presanger når ungane er lagt.
|
|
|
#8 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Jeg elsker julen |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Cindy: Så koselig julebilde
|
|
|
|
#10 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Jeg synest adventstiden er kaos og stress, kanskje også fordi jeg er lærer og at ukene før jul er et lite h. på jobb. Julaften og juledag har jeg klart å avstresse, det er deilig.
|
|
|
|
#11 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Mye stress, men også litt kos. Jeg har begynt å like julen bedre etter jeg fikk barn, før det syntes jeg det var et herk.
|
|
|
#12 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Jeg liker julen, men ikke i september. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Liker julen, liker juleforberedelsene. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Jeg elsker julen, selv om jeg synes at særlig desembermåneden er stressende. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ferdig!
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Peppekakehuslaging er en tradisjon. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ferdig!
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Å heisann. Litt stort kanskje. Hvordan får jeg det mindre? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Jeg har alltid vært et julemenneske, men tidligere lot jeg meg stresse av alle tinge jeg burde, skulle og måtte gjøre. Etter at jeg har skrelt vekk alt som jeg gjorde kun fordi at jeg følte at jeg burde og bare beholdt de tradisjoner jeg liker og setter pris på, så har både juleforberedelser og selve julen blitt akkurat det jeg alltid har drømt om. En utrolig koselig tid som jeg setter umåtelig stor pris på. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Jeg elsker jula. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Jeg elsker julen og desember er den beste mnd for meg. Uten jul tror jeg at vinteren ville blitt veldig lang. Jeg jobber i barnehage så vi bruker mnd til ikke å stresse der. Ungene får lage det det de ønsker, og vi prøver på minst mulig stress. Det er en forestilling for foreldre og det er Luciatoget, ellers er nisse/grøtfesten uten foreldre. I romjulen blir barnehagen slått sammen med en annen barnehage, så er spent i år hvor mange som kommer. Hvis det var bare 2 barn som kom, så holdt vi stengt, men nå er den åpent selv for 1 barn, men da må de i en annen bhg. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Jeg synes julen er stress og mas. Føler at mange rundt oss glemmer hva julen egentlig handler om. Når julaften er over, da klarer jeg å nyte romjulen. Koser meg enormt med sosiale sammenkomster, hygge og glede.
|
![]() |
|
|