|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Mobiltelefon med god planlegger/kalender?Jeg trenger en mobiltelefon som har en god planleggerfunksjon. Ønsket er å ha en filofax og mobiltelefon i ett. Den må ha touchscreen eller svært god interface. Det første jeg tenker på er Iphone, men det må da finnes andre alternativer?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mobiltelefon med god planlegger/kalender?Jeg har Nokia 5800, og fornøyd med den. Har toucgscreen, og er enkel og forstå. Jeg er avhengig, allerede etter to uker var jeg det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Administrator
|
![]() Sv: Mobiltelefon med god planlegger/kalender?
iPhone, litt avhengig av planleggingsbehov anbefaler jeg GTD-applikasjonene OmniFocus eller Things, begge fungerer uten skrivebordsversjonene som bare er tilgjengelig på Mac. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Pulled back in
![]() Sv: Mobiltelefon med god planlegger/kalender?@krem: Ja den så jo fin ut! Veldig lik Iphone faktisk bare mye billigere.
![]() |
#5 |
Administrator
|
Nokia 5800 kan ikke på noen praktisk måte sammenlignes med en iPhone, utover spesifikasjonene. 2 helt ulike telefoner, min far har en sånn. Etter å ha brukt iPhone i nesten et år kjenner jeg at jeg bare har lyst å kaste den telefonen i veggen når jeg skal skrive en sms, han er veldig stolt av touchskjermen da. Også har den penn/stylus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Pulled back in
![]() Sv: Mobiltelefon med god planlegger/kalender?Hm, hva med Nokia E71?
![]() |
#8 |
Pulled back in
Oj, jeg så på HTC Magic, og den virker rett og slett lekker! Greit kamera ,det hadde ikke E71, samt veldig google-vennlig. Tror det blir den ja.
![]() |
|
|