|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
Se resultatene: Hvilken seng skal jeg kjøpe? | |||
LIVA |
![]() ![]() ![]() ![]() |
24 | 54,55% |
ANNIKA |
20 | 45,45% |
Deltakere: 44. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Hvilken av disse to sengene?Jeg skal kjøpe en seng til gjesterommet. Vi har madrasser, og trenger seng. Har fått holdt av denne på Jysk.
![]() |
#3 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Hvilken av disse to sengene?Jeg liker best nummer 2, men mannen min ville ha stemt for nummer 1. Han er nemlig temmelig lei av at han blir liggende og sparke i fotenden på lignende senger. :lang mann:
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilken av disse to sengene?Det med lang mann og fotende var verdt å tenke på ja. Smarte dere altså.
![]() |
#5 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken av disse to sengene?Jeg stemte på Liva. Hvis du vil ha hvit seng kan du kanskje male den?
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilken av disse to sengene?Også kan jeg jo male LIVA-sengen på sikt hvis jeg synes eiken blir for kjip.
![]() |
#7 |
superbruker
|
![]() Sv: Hvilken av disse to sengene?Den øverste.
![]() |
#8 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hvilken av disse to sengene?Jeg likte begge to, den hvite er mere i min stil, men likte enkelheten til den første veldig godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken av disse to sengene?Den øverste!
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken av disse to sengene?Hadde gått for LIVA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilken av disse to sengene?Det ble Liva, av den enkle grunn at den kostet bare 1100,-! Måtte kjøpe bunner på Bohus, og senga kom på totalt 1410,-! Det skal bare være gjesteseng, så komfort er ikke det aller viktigste her, men madrassene er ok, så den blir sikkert grei.
![]() |
#16 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken av disse to sengene?Liva er finest.
![]() |
![]() |
#17 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken av disse to sengene?Jeg ville malt den LIVA-sengen ..., liker ikke trehvit.
![]() |
#18 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvilken av disse to sengene?
Hvordan virker bunnene inn på komforten?
![]() |
#19 |
superbruker
|
![]() Sv: Hvilken av disse to sengene?
De billigste bunnene er helt stive og de sitter forholdsvis langt fra hverandre. Det gir lite komfort, lamellene er så langt fra hverandre at hvis man har en fjærmadrass kan den skades.
![]() |
|
|