|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
har tatt seg sammen
|
![]() Mascara uten pandaøyneJeg bruker mascara fordi øyenvippene mine er lyse. Det ser som oftest greit ut om morgenen, men utpå ettermiddagen så begynner den å krype nedover i ansiktet. Hva hjelper det med concealer under og rundt øynene når det blir sotete etter noen timer?
![]() |
#2 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mascara uten pandaøyneJeg hadde definitivt farget dem. Det er ikke mye styr når du har gjort det en gang. Jeg gjorde da jeg var yngre, men skjønner ikke helt hvorfor. Jeg har helt mørke vipper og bryn.
![]() |
![]() |
#4 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Mascara uten pandaøyneHvorfor nytter det ikke å farge dem? Blir ikke fargen jevn?
![]() |
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Mascara uten pandaøyneNabojenta; det gjelder ikke for alle. Jeg pleide å farge vippene og brynene til en venninne og det holdt i flere uker.
![]() |
#7 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Mascara uten pandaøyneJeg frisker sminken opp i løpet av dagen.
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Mascara uten pandaøyneMascaraen min sitter fint fra morgen til kveld. Hvis du er plaget med at den drysser så prøv en som ikke har så mye forlengende og fortykkende effekt, de skal i teorien ikke drysse så ille. |
![]() |
![]() |
#11 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Mascara uten pandaøyneJeg har også lyse vipper - Å farge dem gir jo ikke samme schwungen som mascara - for som folk flest med lyse vipper, er det temmelig tynne og pjuskete også.
![]() |
#12 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mascara uten pandaøyneJeg opplever heller ikke at den drysser. Har igrunnen prøvd mange merker og ikke slitt med noen av dem.
![]() |
#13 |
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mascara uten pandaøyneJeg bruker bare blinc mascara og er kjempefornøyd. Jeg blir aldri svart under øynene, for denne mascaren legger seg på øyevippene og når man skal ha den av så kan man dra den av. Her er en link. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Mascara uten pandaøyneDette med å bli svart under øynene har gjerne litt med tåreproduksjon også. Og om man gnir seg i øynene.
![]() |
#15 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Mascara uten pandaøyneJeg bruker vannfaste Lancome maskaraer. Vanligvis Hypnose. Den sitter som støpt i all slags vær, og selv i syden med bading hele dagen. Ikke vanskelig å fjerne heller.
![]() |
![]() |
#16 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Mascara uten pandaøyneJeg har heller ikke problemer med dryssende mascara, tror den jeg har er fra L'oreal, men er ikke helt sikker. Et annet tips er å ha litt pudder under øynene, så er det lettere å børste bort mascaradryss.
![]() |
#17 |
trøtt
|
![]() Sv: Mascara uten pandaøyne
Den holdt ikke for meg, ei heller Rubensteins mascara som jeg ikke husker navnet på nå. Alt drysset.
![]() |
#18 |
Epikur
|
![]() Sv: Mascara uten pandaøyneVannfast Chanel.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Mascara uten pandaøyneNå har jeg helt svarte vipper, men bruker mascara likevel. Bruker en svart fra Max factor som jeg synes er så god. Den er ikke vannfast.
![]() |
#20 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Mascara uten pandaøyneJeg bruker Kanebo 38*. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|