|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trøtt
|
![]() Jeg er skikkelig dårlig til...... å komme meg i seng til en fornuftig tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bølle
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er skikkelig dårlig til...
![]() |
#5 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er skikkelig dårlig til...Jadda... angrer hver morgen men sitter her likevel!
![]() |
#6 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Uff, ja. Jeg sier til meg selv hver morgen at: "I kveld! Da skal jeg legge meg tidlig!" Men det skjer aldri. Like kjipt blir det nok å komme seg opp i morratidlig også. *stønn* |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Jeg er skikkelig dårlig til...Nå er klokka halv tre. Jeg er på bærtur etter jula. Det er Maia og, så nå setter vi i gang med å få henne opp tidligere om morgenen. Og i morgen er det min tur..
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg er skikkelig dårlig til...Og jeg sitter med innleveringer i historie som er så intetsigende at jeg får nesten mark. Det er like før jeg setter 3/4 på alt og legger meg... |
![]() |
![]() |
#10 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Jeg er skikkelig dårlig til...Men jeg står iallefall tidlig opp. Nå er klokka til over seks, og jeg er ferdig dusjet. Det er så deilig og stille før stormen her nå.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
"De"
|
![]() Sv: Jeg er skikkelig dårlig til...Det beste i verden er å stå opp før de andre. Jeg burde legge meg veldig tidlig i kveld (også), all den tid minsten er potte tett og er mye våken om natta.
![]() |
#12 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er skikkelig dårlig til...Lakenskrekk?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Wannabe
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
![]() Sv: Jeg er skikkelig dårlig til...Det er godt deg ikke bare er meg som har problemer med å komme meg i seng. Da vet jeg hvor jeg skal holde til på kveld/nattestid.
![]() |
#14 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Jeg er skikkelig dårlig til...Kl 24? Det er da ikke sent. Sent, da snakker vi om at klokken nærmer seg 02. Jeg var stolt over meg selv i går, da la jeg meg rundt halv tolv.
![]() |
|
|