Lyd/bilde/hjemmekino, er dere opptatt av det?
Jeg har stor interesse for lyd og bilde.
Og bruker en del penger på det.
Har "verdens beste" tv. Pioneer PDP-LX5090H. 50" plasma. KURO serien. Som har kommet godt ut i tester, og ble også kåret til verdens beste tv i flere tester.
Egner seg bra for dem som er opptatt av bra bilde og som ser mye film. Sortnivået er helt rått, og kontrasten er enorm. En super tv.
De ha jo ligget høyt i pris, men man får ofte det man betaler for. Og dessverre produserer de ikke tv'er lengre. P.g.a. de ikke solgte nok til å opprettholde produksjonen slik at det lønnet seg å drive videre.
Pioneer har jo vært opptatt av å lage bra tv'er. Panasonic har jo også mye bra.
Og smaken er jo som baken også. Vi gjør oss opp mange meninger og tanker utifra de merkene man velger og hva slags erfaringer vi har med produktene vi kjøper.
Jeg har en Harman/Kardon forsterker og 6 høytalere, 1 senter og en aktiv bass.
Skikkelig surroundlyd.
Den ene delen av min stue er tv stue, og den andre er spisestue.
Jeg ser mye film, og helst Blu-rayfilmer da bildekvalitet og lydkvalitet da er fenomenal.
Bruker Playstation 3 for å spille av Blu-raydisk. Denne kom også godt ut i tester, men nå finnes det jo mange gode blu-rayspillere å få kjøpt.
Det er bare flott å slenge seg ned i sofaen, sette i en god film, helt mørkt i rommet og kjenne den gode lyden, og bassen som dirrer, gir skikkelig kinofølelse. Og selvsagt kose seg med smågodt. 
Dette er altså en av mine største interesser. Lyd og bilde.
Jeg har med årene blitt mere kresen, og vil helst ha det beste hele tiden. 
Ikke alt som er dyrt er like bra, men jeg er svært bevisst på hva jeg kjøper.
Andre som deler min interesse? Og hva slags utstyr har dere i såfall?
Dyr hobby er det i alle fall. Men sånn er det jo, man prioriterer jo forskjellig, og bruker penger på det som interesserer oss.