Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Smale jeans i stor størrelse

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-09, 21:37   #1
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Smale jeans i stor størrelse

Jeg bruker str 46 som regel. Noen ganger 48, noen ganger 44. Alt ettersom. Jeg ønsker meg veldig et par smale jeans til bruk oppi støvletter, men har store problemer med å finne. Linningen bør være høyere bak enn fremme, og den bør ikke være for høy i livet. Og ikke for dyr. :fattig student: Jeg har prøvd sånne jeanstights (fra kappahl, i tykt stoff) men det fungerte ikke. De ble for vide i livet, slik at de seg ned til under rumpa i løpet av et par timer. Derfor har jeg bestemt meg for at det må være ordentlige jeans, gjerne med stretch.

Noen som vet hvor jeg kan finne noe sånnt?

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 21:39   #2
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Smale jeans i stor størrelse

Jeg kjøpte meg akkurat et par på Cubus til 199,-
Kjøp evt. en størrelse mindre enn du tror/synes du burde ha.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 21:41   #3
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Hvis du ser på Cubus sine sider, heter den Friday ( får ikke til å linke bilde)

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 21:46   #4
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fant noen med innmari fin passform og plass til både rumpe og lår - men smale i beina på en Ilse Jacobsen-butikk av alle steder. Lurer på om de hadde opp til 48? De var hvertfall litt store i størrelsen også, og god stretch. De kostet vel 599 eller 699 tror jeg, og det er kanskje overkommelig for Buksa?
Skal se om jeg finner ut hva merket het

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 21:49   #5
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er merket og hjemmeside: Marc Lauge

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 22:19   #6
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

599 og 699 er mer enn jeg noen gang har brukt på jeans til meg selv, tror jeg. 199 hørtes mer ut som meg. Da er det ikke krise-banan om jeg ikke bruker den mer enn tre ganger, liksom.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 22:26   #7
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har to smale jeans fra Lindex. Men de har høyt liv etter tips fra Joika en gang.

Den fineste smale jeansen min er nok Lee Norma.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 22:42   #8
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

KappAhl har jeans med smale bein i xlnt-hjørnet sitt.

Gammel 27-09-09, 22:58   #9
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg fant noen med innmari fin passform og plass til både rumpe og lår - men smale i beina på en Ilse Jacobsen-butikk av alle steder. Lurer på om de hadde opp til 48? De var hvertfall litt store i størrelsen også, og god stretch. De kostet vel 599 eller 699 tror jeg, og det er kanskje overkommelig for Buksa?
Skal se om jeg finner ut hva merket het

Marc Lauge har gode modeller, og ikke minst stoff som holder formene på plass.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 23:09   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også kjøpt modell Friday på Cubus. Kjøpte en størrelse mindre enn vanlig, men skulle faktisk kjøpt 2. Men de er ganske lange i beina, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få de oppi støvletter.

Gammel 27-09-09, 23:12   #11
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har også kjøpt modell Friday på Cubus. Kjøpte en størrelse mindre enn vanlig, men skulle faktisk kjøpt 2. Men de er ganske lange i beina, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få de oppi støvletter.

Får jeg plass i de buksene, hvor høyt opp går str.?

Gammel 27-09-09, 23:13   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Får jeg plass i de buksene, hvor høyt opp går str.?

Garantert sikkert. Jeg bruker vanligvis 46/48, men kjøpte 44. Jeg skulle ha kjøpt 42. De vier seg veldig ut.

Gammel 27-09-09, 23:17   #13
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

Garantert sikkert. Jeg bruker vanligvis 46/48, men kjøpte 44. Jeg skulle ha kjøpt 42. De vier seg veldig ut.

Ok, da får jeg stikke innom å prøve.

Gammel 27-09-09, 23:19   #14
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Men hvor høyt går størrelsen? Slutter ikke Cubus sine størrelser på 44-46 da?

Gammel 27-09-09, 23:20   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Peaches, her.

Men hvor høyt går størrelsen? Slutter ikke Cubus sine størrelser på 44-46 da?

Den buksa jeg og Obelix har kjøpt slutter på 46, men den er veldig stor i størrelsen.

Gammel 27-09-09, 23:25   #16
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Da er det bare å krysse fingrene og håpe at de har modellen inne til påske også.

Gammel 27-09-09, 23:27   #17
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Ja nå har jo du sett meg, får jeg også plass i de buksene?

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 23:30   #18
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Ja nå har jo du sett meg, får jeg også plass i de buksene?

Får jeg plass, så får du plass. Jeg kjøpte ikke den største størrelsen en gang.

Gammel 27-09-09, 23:31   #19
Left
Passiv

Standard

Jeg har akkurat kjøpt meg en jeanstights på Cubus. Den er utrolig god. Ikke noe sig noe sted. Etter flere dagers bruk, er den fortsatt uten knær og sig.

Og Estrella - hvorfor skulle ikke du få plass?

Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 23:33   #20
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg har akkurat kjøpt meg en jeanstights på Cubus. Den er utrolig god. Ikke noe sig noe sted. Etter flere dagers bruk, er den fortsatt uten knær og sig.

Og Estrella - hvorfor skulle ikke du få plass?

Er det den samme som de andre snakker om?

Har en stor mage som er i veien

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:49.