Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Jeg vil ha krøller

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-09, 23:38   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil ha krøller

Er det noen som tar permanent i dag, eller er det åttitalls? Jeg vil ha krøller men ikke sånne puddelgreier, selvsagt. Og jeg gidder ikke å sove med papiljotter eller bruke krølltang hver morgen, jeg vil ha permanente krøller! Hva gjør jeg?

Gammel 27-09-09, 23:39   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: Jeg vil ha krøller

Permanent får man vel fortsatt hos f r i s ø r e n har jeg hørt.

Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 23:41   #3
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Tror nok frisører fortsatt tar permanent.
Det er jo slutt på bæbæ lille lam krøllene også.
Sist jeg tok permanent (en gang midt på 90 tallet) ble det brukt papiljotter og jeg fikk myke fine krøller.
Kunne egentlig tenke meg det igjen.
Drittlei linjalkrøller og et hår som er klin umulig å gjøre noe med.

Gammel 27-09-09, 23:42   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hehe ja, jeg hadde ikke tenkt å kjøpe sånn hjemmesett. Men jeg er bare redd jeg får sånn Per Inge-hår.
Men hva koster det? 20.000,-?

Gammel 27-09-09, 23:43   #5
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hehe ja, jeg hadde ikke tenkt å kjøpe sånn hjemmesett. Men jeg er bare redd jeg får sånn Per Inge-hår.

Det er jeg nok ganske så sikker på at du ikke får. Har ikke du ganske langt hår da? Da blir det såpass tyngde, at du kommer til å blii så fin atte
Det koster bare 19000,-

Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 23:44   #6
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Men hva koster det? 20.000,-?

Tror det er nærmere 50 000 jeg altså. røver å få deg bort fra ideen:
Er det ikke fort gjort at det går litt skeis? Krøller er krøller er krøller er krøller liksom. Kan være veldig varierende resultat mener jeg.

Gjør som meg, kjøp elektriske hårruller.

Gammel 27-09-09, 23:52   #7
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror det koster 1500 kr ca.

Jeg tok permanent hjemme nylig.. dvs jeg krøllet ikke opp håret, men strakk det så det ble flatere.. helt supert!!!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 00:19   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Elektriske hårruller? Da må jeg vel fremdeles gjøre det hver morgen og det gidder jeg virkelig ikke. :lat:
Jeg tror jeg sjekker hos noen frisører jeg. Har langt hår ja, så da blir det kanskje bedre.

Gammel 28-09-09, 00:32   #9
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Jeg ble bæ bæ lille lam sist jeg prøvde meg på stuntet permanent. Er kun noen år siden også. Endte opp med brent hår som jeg mått klippe kort.

Gammel 28-09-09, 00:39   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Hysj på deg, jeg vil bare ha suksesshistorier her. Helst sånne av typen "jeg gikk til (navngitt frisør som tilfeldigvis ligger rett ved meg) og fikk de mest perfekte filmstjernekrøllene, og det kostet ikke mer enn 500 spenn".

Gammel 28-09-09, 02:15   #11
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Oh...nå kom minnene ramlende inn her, om de tider da alle skulle ha permanent, og jeg som aldri fikk det slik jeg ville...

Uansett hva frisøren gjorde, så så jeg ut som en stålullkryssing mellom puddel og sau når jeg var ferdig.

For ikke å snakke om tiden da jeg ville bli kvitt krøllene og prøvde å la det vokse ut, men hvor jeg ga opp da halve håret mitt hang rett ned, og så kom det en høysåte av krøller nede ved ørene...

Tror fortsatt jeg elsker den frisøren som introduserte meg for anti-permanent, slik at jeg kunne vise meg utendørs mens det vokste ut.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 02:50   #12
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hysj på deg, jeg vil bare ha suksesshistorier her. Helst sånne av typen "jeg gikk til (navngitt frisør som tilfeldigvis ligger rett ved meg) og fikk de mest perfekte filmstjernekrøllene, og det kostet ikke mer enn 500 spenn".

Jeg vil også ha krøller, en litt annen type enn de spikerkrøllene jeg har nå. Men jeg våger ikke. Er livredd for å ende opp med puddelkrøller og måtte klippe det lange håret jeg møysommelig har spart ut. Og her i junaiten sliter jeg jo med å finne en frisør som rett og slett kan klippe hår

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:48.