Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Strawberrynet eller Lookfantastic

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-09, 19:02   #1
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Strawberrynet eller Lookfantastic

Før bestilte jeg litt her og litt der, men er det noen som vil dele erfaringer om hvilken av de to nettbutikkene som er den beste, billigste osv.
Er det fortsatt 200,--regel for å unngå toll?

Gammel 28-09-09, 19:03   #2
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strawberrynet eller Lookfantastic

Henger meg på, og håper på svar.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 20:09   #3
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg har bestilt fra LF flere ganger. Grei nok frakt. Da jeg skulle bestille fra Strawberrynet fikk jeg en mail om at jeg måtte være oppmerksom på at frakten ble høy og at jeg måtte bekrefte denne mailen om jeg fortsatt ville ha varen. Og frakten var skyhøy, flere hundre kroner for en liten ting. Kan ikke skjønne at det var riktig, men jeg bekreftet ihvertfall ikke kjøpet.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 20:32   #4
Slettet bruker
Passiv

Standard

På strawberrynet er frakten med i prisen som står på siden. Jeg har aldri betalt noe annet enn det derfra og har alltid vært fornøyd. Jeg har brukt dem i flere år. Men har ingen erfaring fra LF å sammenligne med.

Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 21:40   #5
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bruker feelunique.com. Der er det gratis frakt, og veldig godt utvalg.

Gammel 28-09-09, 23:28   #6
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av HSJ73, her.

Jeg bruker feelunique.com. Der er det gratis frakt, og veldig godt utvalg.

Det var en flott side! ...kommer det toll i tillegg her også sånn at man ender opp med å betale mer enn hos de dyreste hudpleie-salongene i hovedstaden? Ser nemlig at jeg kan spare 150,- kroner på noe så enkelt som en øyesminkefjerner.... men om toll da tilkommer så blir det jo noe helt annet....

Gammel 29-09-09, 01:40   #7
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg har brukt Strawberrynet ofte, det er ingen fragt (bortsett fra på parfymer og neglelakk) og man får 5% rabatt ved bestilling av 3 eller flere varer, samt fastkunderabatt. Toll og MVA blir refundert ved, at du scanner inn kvittering og sender til dem. Helt supert, og servicen er i topp. De tar også PayPal.

De har ikke så mye ID Minerals, så det kjøper jeg på Ebay.

Gammel 29-09-09, 07:12   #8
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Det var en flott side! ...kommer det toll i tillegg her også sånn at man ender opp med å betale mer enn hos de dyreste hudpleie-salongene i hovedstaden? Ser nemlig at jeg kan spare 150,- kroner på noe så enkelt som en øyesminkefjerner.... men om toll da tilkommer så blir det jo noe helt annet....

Ikke noe toll, dersom du handler for under 200kr hver gang.

06, 07, og 12.
Gammel 29-09-09, 07:16   #9
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg handler jevnlig både på lookfantastic og strawberrynet, og mine erfaringer er at strawberrynet er raskere til å levere enn lookfantastic. De har forøvrig noe forskjellig varer, men jeg syns kanskje lookfantastic blir litt dyrere pga frakten. Også er det jo en helt utrolig service på strawberrynet at de refunderer toll og avgifter hvis man sender inn kvitteringen.

Gammel 29-09-09, 09:28   #10
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Hmm da skjønner jeg ingenting av den mailen jeg fikk. Får gi det en sjanse til siden så mange har gode erfaringer.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 14:29   #11
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker best strawberrynet. Der er det inkl. frakt (utenom parfymer) og rask ekspedering. Dessuten har de lojalitetsrabatt.

Gammel 03-10-09, 14:35   #12
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Jeg handler jevnlig både på lookfantastic og strawberrynet, og mine erfaringer er at strawberrynet er raskere til å levere enn lookfantastic. De har forøvrig noe forskjellig varer, men jeg syns kanskje lookfantastic blir litt dyrere pga frakten. Også er det jo en helt utrolig service på strawberrynet at de refunderer toll og avgifter hvis man sender inn kvitteringen.

Dette var akkurat det jeg skulle skrive.
Lookfantastic har jo mest hårprodukter (og litt annet), mens Strawberrynet har kosmetikk, hudpleie og parfyme (og litt hårprodukter).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 14:39   #13
Libra

Libra sin avatar

Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har bare brukt Strawberrynet - ingen frakt, men jeg har aldri best parfyme. Jeg har flere ganger handlet over 200 kr og måtte betale forenklet tollbehandling og mva. Da har jeg scannet kvitteringen og sendt det til Strawberrynet og får de pengene tilbake fra dem.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 22:04   #14
Rabarbra
Superaktiv

Rabarbra sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Rabarbra er litt kul
Standard

Har dere sjekket blivakker.no? Jeg har fått varer derfra og de har jevnlige tilbud som jeg tror må være mindt like billige som strawberry.net og de andre...?

Rabarbra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 22:06   #15
Libra

Libra sin avatar

Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rabarbra, her.

Har dere sjekket blivakker.no? Jeg har fått varer derfra og de har jevnlige tilbud som jeg tror må være mindt like billige som strawberry.net og de andre...?

Men, fraktkostnadene der er jo enorme. Man, bør gå sammen halve nabolaget hvis man først skal bestille.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 22:08   #16
Rabarbra
Superaktiv

Rabarbra sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Rabarbra er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Men, fraktkostnadene der er jo enorme. Man, bør gå sammen halve nabolaget hvis man først skal bestille.

Jeg er ikke så veldig erfaren på internetshopping, men skyr uforutsette moms og tollutgifter som pesten... Men ok da, skal sjekke de andre sidene neste gang. Thihi...

Rabarbra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 22:12   #17
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Standard

Jeg har kikket på strawberrynet et par ganger nå, men synes de har noe dårlig utvalg av enkelte ting. Bruker de å være litt utplukket? Kan jeg regne med å måtte holde øye med sidene der for å få med meg at de får inn varer jeg er ute etter, eller har de faste tider for påfyll?

06, 07, og 12.
Gammel 03-10-09, 22:16   #18
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kikket litt på blivakker.no og syns slett ikke det så ut til å være like rimelig som strawberrynet.

Det kan variere litt hva de har på strawberrynet, og det kan sikkert være noe de ikke har bestandig, men totalt sett så har de jo veldig stort utvalg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 23:20   #19
Elin

Elin sin avatar

Standard

Feelunique er bra! Det tok lang tid å få varene (2 uker) men til gjengjeld bestilte jeg varer for mer enn 700,- uten å betale noe som helst toll. Jeg sparte mer enn 300,- i forhold til butikkpris i Norge.

Gammel 31-10-09, 11:41   #20
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Hvor lang leveringstid er det hos strawberrynet og lookfantastic da?
Lurer på å bestille litt siden jeg er så og si tom for det meste, men det haster jo litt da.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:21.