|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Ønsker tips til støvletter med kraftige såler!Jeg har et par gamle Camper-støvletter med tykk såle - kanskje 2,5 cm foran og 5-6 bak eller noe sånt. Det er en slags modifisert kilehæl i gummi. Disse har vært en stor favoritt, da de takler store mengder snø, slaps og regn uten at jeg blir våt på beina. (Gummistøvler brukes bare i nødsfall.) I tillegg er de passe høye, kan brukes både til bukser og skjørt, og man kan traske milevis i dem. Problemet er at de er både stygge og slitte og muligens trenger avløsning. Har noen sett støvletter med liknende såle?
![]() |
![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Ønsker tips til støvletter med kraftige såler!
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Ønsker tips til støvletter med kraftige såler!Takk, Bauche!
![]() |
![]() |
#5 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Ønsker tips til støvletter med kraftige såler!
Brandos har disse (men det har du vel allerede funnet ut
![]() |
#6 |
intro
|
![]() Sv: Ønsker tips til støvletter med kraftige såler!Jepp, jeg så det. Og så fant jeg disse på www.shoe-envy.co.uk - fra Dr. Martens, nedsatt til 50 pund. Rare såler, men ellers fine:
Sist redigert av Bluen : 29-09-09 kl 13:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Ønsker tips til støvletter med kraftige såler![quote=Elinblu;1850023]Jepp, jeg så det. Og så fant jeg disse på www.shoe-envy.co.uk - fra Dr. Martens, nedsatt til 50 pund. Rare såler, men ellers fine:
![]() |
#9 |
intro
|
![]() Sv: Ønsker tips til støvletter med kraftige såler!Ja, de siste der var knipset fra en litt uheldig vinkel. De kom bedre ut av det på andre bilder.
![]() |
![]() |
#11 |
intro
|
![]() Sv: Ønsker tips til støvletter med kraftige såler!Ja, dem har jeg sett litt på, Agurke. Blir litt for lave og brede i skaftet, men den sålen er jo veldig god, da.
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Ønsker tips til støvletter med kraftige såler!Oh - den som kunne gått med slike du... |
![]() |
![]() |
|
|