Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Et virkelig sjarmtroll denne Anna Anka ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-09, 17:10   #1
Left
Passiv

Standard

Et virkelig sjarmtroll denne Anna Anka ...

Dette tar man jo helt seriøst. Gjør man ikke?

Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 17:10   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: Et virkelig sjarmtroll denne Anna Anka...

http://www.vgtv.no/?id=26501

Filmsnutten kommer etter han som spiser gråstein Jeg finner ingen link direkte på innlegget, så må se på det som kommer før- Det er korte snutter bare.

http://www.kjendis.no/2009/09/21/kje...avlan/8226651/

Sist redigert av Left : 29-09-09 kl 17:16.
  Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 17:12   #3
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Et virkelig sjarmtroll denne Anna Anka...

Jeg fikk ikke linken til å virke, fikk bare opp noe generelt VG-TV. Har du forresten link til en tekst-artikkel?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 17:19   #4
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et virkelig sjarmtroll denne Anna Anka ...

Feil film? Det der var et eller annet krigsspill.

Gammel 29-09-09, 17:23   #5
Left
Passiv

Standard

Ikke den samme snutten, men like god

(Kilde: youtube.com)

Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 17:23   #6
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg så ikke på linkene jeg. Jeg fikk nok av henne på Skavlan sist fredag. Det er liksom noe med det atte når man sier at man foretrekker en mann som ikke kan holde ut barna sine og som velger å avstå fra husarbeid - for så å bli konfrontert med at hun selv også kan velge bort husarbeid all den tid hun er omringet av tjenere - men hva med hennes tjenere? Og hvorpå hun svarer på skånsk: Men ni førvæntar vel sjælvasgt inte at jag ska ta hand om min trædgård på 40 acres ensam? Det går ju inte. :kniselatter:

Og når noen da sier at hun kan ha et mindre hus, så hevder hun at det er ikke mulig for i USA er alle hus så store.

Han rapperen som satt der så ut som om han holdt på å besvime. Og rappere er ikke kjent for å være feminister akkurat de heller.

Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 17:28   #7
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Hun fremstår som den blondeste av de blonde!

Gammel 29-09-09, 17:30   #8
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 37
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Nei, jeg så Skavlan kun fordi jeg så på forhånd at han der Jay-Z visstnok uttalte at han aldri ville skifte blerier. "Stakkars Beyoncé", tenkte jeg. Men det var nå ikke helt det han sa, da. Jeg syntes han så litt sånn overraska ut og halvveis jatta med.

Makan til nekete dame. Mannen snøfta "Golddigger ..." og rømte ut av stua, han orka ikke se mer av programmet.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 17:31   #9
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Ja, jeg så Skavlan på fredag jeg også. Men ting må da være satt litt på spissen? Det finnes vel ikke så dumme mennesker?

Gammel 29-09-09, 17:31   #10
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Hun fremstår som den blondeste av de blonde!

Det som er trist er at hun gjør ikke det. Hun bare spissformulerer littegrann et kvinnesyn som er litt for vanlig litt for mange steder. Ref tråden om hvor mange unge jenter som går med på samleie enda det gjør vondt for eksempel. Det er fremdeles litt for vanlig at feminister anses som militiante ulekre lesber og at kvinners rettigheter - også de som burde vært selvfølger - trampes på. Eller ignoreres til døde.

Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 17:32   #11
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jadda! Et flott forbilde for sine barn, det får man si

Gammel 29-09-09, 18:28   #12
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det morsomste var jo da hun uttalte at "I USA har man ytringsfrihet. Man kan si og mene det man vil." Og nå:

Opprinnelig lagt inn av fra VG i dag

En komiker sammelignet meg med Osama bin Laden, sier Anna og sikter til Henrik Schyffert som også besøkte «Skavlan».

- Det er helt idiotisk, sier Anna og legger til om møtet med E24s kommentator Elin Ørjasæter, som også var i studio:

- Etterpå kom en norsk kjerring og klaget på meg fordi folk har tjenere. Hun innser ikke at tjenere i USA tjener mer enn direktører i Sverige, tordner Anna gjennom den svenske avisen.

Stakkars misforståtte lille pike. Buhu!

Gammel 29-09-09, 18:30   #13
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nepskrell er vel det eneste betegnende ordet jeg kan komme på ...

Gammel 29-09-09, 18:57   #14
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

"Fint hus, men ingen hjemme" er vel en god betegnelse på hun der.

Gammel 29-09-09, 19:00   #15
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun er ikke fin engang. Og hva ER det med den munnen hennes? Tennene (fake?) ser jo altfor store og skjeve ut for munnen.

Gammel 29-09-09, 19:03   #16
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er vi sikre på at hun ikke har silikonpupper???
Hevder hun ikke det selv ...

Gammel 29-09-09, 20:44   #17
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Så henne på Skavlan og måtte riste på hodet der jeg satt. Det er lett å uttale seg om at svenske kvinner forfaller i ekteskapet, ihvertfall når man har flust med tjenere og har jobbet som personlig trener... Hun har bodd for lenge i USA til å uttale seg om hvordan det er for svenske kvinner altså. Hun faller på sin egne urimeligheter Jeg lurte bare på hvorfor hun ikke hadde observert at det også finnes menn som forfaller i ekteskapet, men det er jo ingen krav til at menn skal holde seg i form etc. De skal vel bare tjene penger de....

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 20:46   #18
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hun er ikke fin engang. Og hva ER det med den munnen hennes? Tennene (fake?) ser jo altfor store og skjeve ut for munnen.

Helt enig, hun framstår som pen ift. kropp, hår, sminke og klær, men når man ser nærmere etter så er det ikke så imponerende. (Ikke det at jeg er noen supermodell selv altså.) Men kanskje er det bare umulig å synes at hun er pen etter å ha hørt henne snakke?

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 20:59   #19
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Hun er rett og slett ikke en jeg tar seriøst i likestillingsdebatten. Ikke f...!

Gammel 29-09-09, 21:12   #20
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Helt enig, hun framstår som pen ift. kropp, hår, sminke og klær, men når man ser nærmere etter så er det ikke så imponerende. (Ikke det at jeg er noen supermodell selv altså.) Men kanskje er det bare umulig å synes at hun er pen etter å ha hørt henne snakke?

Jeg er ikke helt enig med kroppen heller. Jeg er ikke spesielt fan av magre, senete kropper. For min del, kanskje det har med å gjøre at jeg er feit sjøl, så er iallfall kvinnelighet forbundet med å være myk. Å ta på, altså. Hun er ikke kvinnelig. Hun er bare en maskin.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:04.