|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Et virkelig sjarmtroll denne Anna Anka ...Dette tar man jo helt seriøst. Gjør man ikke? |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Et virkelig sjarmtroll denne Anna Anka...http://www.vgtv.no/?id=26501 Sist redigert av Left : 29-09-09 kl 17:16. |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Et virkelig sjarmtroll denne Anna Anka ...Ikke den samme snutten, men like god (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Et virkelig sjarmtroll denne Anna Anka ...Jeg så ikke på linkene jeg. Jeg fikk nok av henne på Skavlan sist fredag. Det er liksom noe med det atte når man sier at man foretrekker en mann som ikke kan holde ut barna sine og som velger å avstå fra husarbeid - for så å bli konfrontert med at hun selv også kan velge bort husarbeid all den tid hun er omringet av tjenere - men hva med hennes tjenere? Og hvorpå hun svarer på skånsk: Men ni førvæntar vel sjælvasgt inte at jag ska ta hand om min trædgård på 40 acres ensam? Det går ju inte. :kniselatter: |
![]() |
![]() |
#8 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Et virkelig sjarmtroll denne Anna Anka ...Nei, jeg så Skavlan kun fordi jeg så på forhånd at han der Jay-Z visstnok uttalte at han aldri ville skifte blerier. "Stakkars Beyoncé", tenkte jeg. Men det var nå ikke helt det han sa, da. Jeg syntes han så litt sånn overraska ut og halvveis jatta med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Et virkelig sjarmtroll denne Anna Anka ...
Det som er trist er at hun gjør ikke det. Hun bare spissformulerer littegrann et kvinnesyn som er litt for vanlig litt for mange steder. Ref tråden om hvor mange unge jenter som går med på samleie enda det gjør vondt for eksempel. Det er fremdeles litt for vanlig at feminister anses som militiante ulekre lesber og at kvinners rettigheter - også de som burde vært selvfølger - trampes på. Eller ignoreres til døde. |
![]() |
![]() |
#11 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Et virkelig sjarmtroll denne Anna Anka ...Jadda! Et flott forbilde for sine barn, det får man si
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Et virkelig sjarmtroll denne Anna Anka ...Det morsomste var jo da hun uttalte at "I USA har man ytringsfrihet. Man kan si og mene det man vil." Og nå:
Stakkars misforståtte lille pike. Buhu!
![]() |
#13 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Et virkelig sjarmtroll denne Anna Anka ...Nepskrell er vel det eneste betegnende ordet jeg kan komme på ...
![]() |
#15 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Et virkelig sjarmtroll denne Anna Anka ...Hun er ikke fin engang. Og hva ER det med den munnen hennes? Tennene (fake?) ser jo altfor store og skjeve ut for munnen.
![]() |
#16 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Et virkelig sjarmtroll denne Anna Anka ...Er vi sikre på at hun ikke har silikonpupper???
![]() |
#17 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Et virkelig sjarmtroll denne Anna Anka ...Så henne på Skavlan og måtte riste på hodet der jeg satt. Det er lett å uttale seg om at svenske kvinner forfaller i ekteskapet, ihvertfall når man har flust med tjenere og har jobbet som personlig trener... Hun har bodd for lenge i USA til å uttale seg om hvordan det er for svenske kvinner altså. Hun faller på sin egne urimeligheter
![]() |
#18 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Helt enig, hun framstår som pen ift. kropp, hår, sminke og klær, men når man ser nærmere etter så er det ikke så imponerende. (Ikke det at jeg er noen supermodell selv altså.) Men kanskje er det bare umulig å synes at hun er pen etter å ha hørt henne snakke?
![]() |
#20 |
Absolut ateist
|
Jeg er ikke helt enig med kroppen heller. Jeg er ikke spesielt fan av magre, senete kropper. For min del, kanskje det har med å gjøre at jeg er feit sjøl, så er iallfall kvinnelighet forbundet med å være myk. Å ta på, altså. Hun er ikke kvinnelig. Hun er bare en maskin.
![]() |
|
|