Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hunterstøvler i barnemodell vs voksenmodell

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-09, 10:52   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hunterstøvler i barnemodell vs voksenmodell

Jeg har 37 i sko stort sett. Jeg kan derfor kjøpe hunterstøvler for barn. Det er påpekt at skaftet på disse er 31,5 cm og at leggstørrelse er like mange cm som størrelse (altså 37) Støvlen er nesten halv pris fra voksenstørrelsen. (23 pund)

Hva er forskjellen sånn ellers? Smalere lest? Dårligere på annet vis?

Noen som vet?

Gammel 30-09-09, 11:00   #2
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hunterstøvler i barnemodell vs voksenmodell

Dette lurer jeg på og.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 10:36   #3
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Vet desverre ikke, men lurer på hvor du har tenkt å bestille fra?

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 10:54   #4
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv

Lizzie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De vanlige hunter-støvlene har jo 37 cm høyt skaft. Det at de er såpass høye er det jeg personlig syns er fint med dem.

Gammel 02-10-09, 10:55   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lizzie, her.

De vanlige hunter-støvlene har jo 37 cm høyt skaft. Det at de er såpass høye er det jeg personlig syns er fint med dem.

Ja, de har såpass høyt skaft ja. Tok et prøvemål på leggen min og antok at 31,5 cm var samme lengde sånn ca...

Gammel 02-10-09, 16:53   #6
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Barnestøvlene er smalere på lesten , lavere over vristen, smalere oppover støvelskaftet og kortere.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:19.