|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
www.bomulls.no
|
![]() Interiørglass og tips til kjøkkenet - vi fornyer et gammelt kjøkken!Vi flytter snart inn i nytt hus der vi skal fikse litt på kjøkkenet og vi planlegger over en lav sko. Jeg er i denne tråden først og fremst ute etter et par tips, råd og innspill, men kommer også til å oppdatere etterhvert som ting tar form og vi får gjort endringene vi planlegger. Huset overtas om en 6 ukers tid og innen da har vi tenkt til å bestille bl.a benk- og bordplate, nye lister og maling til veggene.
![]() |
#2 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Interiørglass og tips til kjøkkenet - vi fornyer et gammelt kjøkken!Det første som slår meg er at det er utrolig blasst på kjøkkenet! Men det hjelper nok på når dere får byttet benkeplate og hvite hvitevarer, men jeg savner allikevel litt farge. Hva slags farge kunne du tenke deg på veggen da - lys, hvit, beige, liksom? Eller en lys farge med ørlite farge i, eller?
![]() |
#4 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Interiørglass og tips til kjøkkenet - vi fornyer et gammelt kjøkken!Jeg er helt enig med deg i det, Salt , det kunne gjerne kommet noe som bryter mer, men jeg vil altså ikke ha alle de ulike materialene som er per i dag; dvs. skiferbelegg, eik sokkel, eggeskallsfarget innredning, hvit benk, mocca vegg osv osv.
![]() |
#5 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Interiørglass og tips til kjøkkenet - vi fornyer et gammelt kjøkken!Her er forøvrig bilde av benkeplaten vi skal ha, sort eik fra Herning Massivetræ i DK:
![]() |
#6 |
Tankefull
|
![]() Sv: Interiørglass og tips til kjøkkenet - vi fornyer et gammelt kjøkken!Jeg er veldig enig i dine valg jeg.
![]() |
|
|