|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Walking with dinosaursJeg sitter å ser på NRK1 nå og der viser de i et innslag om hvordan de styrer dinosaurene. Ungene er kjempefascinert og sitter klistret til tv. Det ser utrolig ekte ut. De som skal se kan glede seg.
![]() |
#2 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Walking with dinosaursÅ, den glemte vi å se i dag - hadde planer om det.
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Walking with dinosaursFader, hvorfor så jeg ikke det?! Vesla og mannen min skal reise dit, de har billetter i boks. Heldiggriser. Hadde det ikke vært for minstemann hadde jeg også reist, men han er for liten.
![]() |
#4 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Walking with dinosaursFlott at du lagde denne tråden, for nå kom jeg på at det ville jeg ta med meg eldstemann på. Biletter er bestilt (og fy fabian så dyrt).
![]() |
#5 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Walking with dinosaursVi satt også og så den på TV, men lurer mest på om den er på norsk eller engelsk her. Om det er fortellere med altså. Hun er 3,5 år og ikke veldig stødig i engelsk ennå.
![]() |
#6 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Walking with dinosaurs
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Walking with dinosaursGuttungen og pappaen fikk billetter i gave av meg. Gleder meg til å vise fram klippet i mårra.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() Sv: Walking with dinosaursJa mine to var helt bombesikker på at det var ekte dinosaurer. "Så rart Mamma, trodde alle dinosaurene var døde".
![]() |
#12 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Walking with dinosaursEivind så programmet i går (overnattet hos bestemor), og skravlet om det hele veien til barnehagen i dag.
![]() |
#13 |
flisespikker
|
![]() Sv: Walking with dinosaursGleder meg også!
![]() |
#14 |
Textrovert
|
![]() Sv: Walking with dinosaursVi skal 1. november. Mann og barn gleder jeg, jeg merker at jeg ikke klarer å hoste opp den helt store entusiasmen.
![]() |
#15 |
Tankefull
|
![]() Sv: Walking with dinosaursMeg og Storebror skal 29. okt.
![]() |
#17 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Walking with dinosaursJeg kunne fått tak i biletter til showet, men Storebror her i huset blånekta å være med, så da var det liksom like greit å la være å kjøpe.
![]() |
#18 |
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Walking with dinosaurs
Kan du ikke bare raske dem med deg? Er det en ting jeg angrer på, er det at jeg ikke tok med Knøtta på generalprøven til den siste operaen jeg var med i. Med en Ekte Heks. Knøtta kunne hele arien på rams og var helgira på å treffe Heksa. Akk ja.
![]() |
#19 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Walking with dinosaursGuttungen er egentlig hos meg den dagen han skal, så opprinnelig var det jeg som skulle være med. Men pappaen er mer interessert i å se showet enn meg, så han fikk billett i bursdagsgave. De har visst funnet noen klipp på youtube (?) som de har sett på titt og ofte, dessuten har de kjøpt BBC-serien på dvd.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Walking with dinosaursGutta skal på showet sammen med pappa'n og min mor - de gleder seg veldig! De skal dit den 30. Vesla er for liten og 16-åringen ville ikke dra, så vi tre jentene får finne på noe koselig her hjemme
![]() |
|
|