|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Hvilke serier og filmer skal jeg kjøpe?Vi reiser til USA om ikke så lenge, og jeg tenker å hamstre litt serier, men jeg har fulgt sørgelig lite med i det siste. Hva bør jeg kjøpe? Fortell gjerne bittelitt om serien. Mad Men har jeg allerede, og True Blood skal kjøpes. Gjerne en film eller to også, jeg har falt helt av filmkarusellen.
![]() |
#4 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hvilke serier og filmer skal jeg kjøpe?Jeg kom hjem med Diegos samlede verker til guttungen, for så å finne ut at den sonefrie spilleren var gitt bort til svigermor. Stor stas. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvilke serier og filmer skal jeg kjøpe?Auda! Vi bruker X-boxen og Playstation til å spille av filmer, og de er sonefrie begge to.
![]() |
#6 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hvilke serier og filmer skal jeg kjøpe?Jeg falt aldri for Six feet under jeg da, så Dexter er bare seriemorder for meg. Og den er altså helt fantastisk, særlig sesong 2. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hvilke serier og filmer skal jeg kjøpe?six feet under har vi begynt på nå. Har kansjke sett den?
![]() |
#9 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvilke serier og filmer skal jeg kjøpe?
Jepp. Det var rart bare den første episoden, og etter det ble han bare Dexter.
![]() |
#10 |
Textrovert
|
![]() |
#11 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvilke serier og filmer skal jeg kjøpe?Jeg har vært litt til og fra Six Feet Under. Jeg fikk så veldig avsmak for to av karakterene - Brenda og Billy, at jeg hadde store problemer med å se episoder de var med i. Men jeg har som regel sett på hvis jeg har dumpet over en episode.
![]() |
#12 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvilke serier og filmer skal jeg kjøpe?Kanskje Pushing Daisies ville være noe for deg? Vi så bare de første få episodene, da den var ny, men har tenkt å se resten (den er avsluttet nå) - vi hadde bare litt mye akkurat da. Den er veldig "quirky", og, hm, litt vanskelig å beskrive. Litt drømmende/romantisk i stilen, men mer på en David Lynch-måte, hvis David Lynch lagde søte romantiske komedier, kanskje? Tror den har gått på en eller annen norsk kanal, men vet ikke hvilken, i så fall.
![]() |
#13 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvilke serier og filmer skal jeg kjøpe?Billy hadde jeg lyst til å kaldkvele, men Brenda er en av de mest fascinerende rollefigurene jeg noensinne har sett. Jeg både elsket og hatet henne på samme tid. Det samme med Claire.
![]() |
#14 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Hvilke serier og filmer skal jeg kjøpe?Jeg likte Six Feet Under, men oppdaget den egentlig ikke helt før siste sesong.
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
Sounds good, takk for tips!
Claire hadde jeg det elsk/hat-forholdet til som du beskriver, Brenda syns jeg bare var dum, slem og ego.
![]() |
#16 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Hvilke serier og filmer skal jeg kjøpe?Jeg elsker Six feet under. (Derfor nicket mitt.
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilke serier og filmer skal jeg kjøpe?Hvis du liker CSI har du kanskje sansen for NCIS? Og jeg regner med at du har Samlede Verker av Star Trek i alle varianter? |
![]() |
![]() |
#19 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvilke serier og filmer skal jeg kjøpe?Takk for flere tips! NCIS ser jeg hvis jeg dukker innom, men tror ikke jeg vil bruke penger på det. Det blir litt unyansert alle-arabere-er-skurker syns jeg. Komplett 6 feet under er ingen dum idé, jeg har varmet litt til tanken. Kanskje jeg holder ut de kjipe søsknene hvis jeg får hele historien, ikke bare bruddstykker.
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilke serier og filmer skal jeg kjøpe?Jeg har M*A*S*H komplett og kan dø lykkelig: |
![]() |
![]() |
|
|