|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Advarer mot Shoxman.comFikk sko derfra i dag og jeg er 99 % sikker på at de er fake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Advarer mot Shoxman.comHimmel, det var da særs lite seriøst. Håper du gir dem tilbakemelding på dette - og jeg kommer helt sikkert ikke til å handle der!
![]() |
#4 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Advarer mot Shoxman.com
Du har jo uansett 14 dagers angrefrist på nettkjøp, så skulle ikke være noen grunn til diskusjon. Men de bør få tilbakemelding likevel, ja. Jeg aner ikke om man meldre fra om sånt noe sted? Forbrukerrådet?
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Advarer mot Shoxman.comNår man ser hva Nike Shox koster her, og hva du må gi for de på den siden der, så sa det seg i grunnen selv? Når ting er for godt til å være sant, så er det som oftest det. |
![]() |
![]() |
#8 |
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Pauset
|
Jeg ble egentlig ikke kjempeoverrasket. Men har hørt om fornøyde kunder, og dermed ga jeg det en shot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Pauset
|
![]() Sv: Advarer mot Shoxman.comJeg tenker at det ikke er noen krise om jeg ikke får refundert noe. De er greie fritidssko til den prisen. Men jeg syntes det er ok å advare andre. Har sendt mail til politiet og til Nike, i tillegg til at dette kommer opp om man søker på shoxman.com, så da er det greit nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Hva med toll og andre uforusette skatter og avgifter da? Kikket litt på linken du oppgir, og det ser unektelig ut som veldig bra priser ja
![]() |
#12 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Advarer mot Shoxman.comLite hint på siden at det kan være fake varer er at hovedbank forbindelsen deres er Bank of China. Say no more...
![]() |
#13 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2010
![]() |
har handlet der jeg også, og vet de er 100% fake.. og de blir utslitte etter 2-3mnd. men om man ikke bryr seg så mye, så kan man jo kjøpe 3par for prisen av en ekte i norge da, om man ser det på den siden |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Pauset
|
Om man skal ha joggesko kun pga utseende og ikke funksjonalitet, så kan man jo det så klart. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|