Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor ofte støvtørker dere soverommet?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Hvor ofte støvtørker du på soverommet?
Flere ganger i uken 3 2,44%
En gang i uken 23 18,70%
Annenhver uke 24 19,51%
Hver tredje uke 5 4,07%
En gang i måneden 13 10,57%
Noen ganger i halvåret 33 26,83%
En gang per år 12 9,76%
Dustepoll! 10 8,13%
Deltakere: 123. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-09, 19:37   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor ofte støvtørker dere soverommet?

Det er vel et av de rommene som jeg ikke støvtørker så ofte som andre rom.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 19:39   #2
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte støvtøker dere soverommet?

Aldri?

Egentlig tørker jeg generelt veldig sjelden støv. Det minner meg for øvrig på at jeg hadde støvtørking som en av mine arbeidsoppgaver hjemme hos mamma og de. Her i mitt eget hus bedriver vi ikke slikt, i grunnen. Det er mye bedre når støvet ligger i ro.

Gammel 03-10-09, 19:40   #3
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Støvtørke?

Gammel 03-10-09, 19:40   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg svarte en gang i året, jeg, men aldri er vel kanskje like sant.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 19:42   #5
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har stemt annenhver uke, men det er kun fordi det er så ofte vaskehjelpen kommer.

Før hun kom, så kunne det gå månedsvis mellom hver gang. (Jeg burde antakeligvis skammet meg, men gjør det igrunnen ikke. Sånn var det hos oss... Jeg er mer fornøyd med dagens ordning, men er bombesikker på at det ikke blir gjort så ofte dersom vi skulle ha gått tilbake til å gjøre det selv)

Gammel 03-10-09, 19:42   #6
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Jeg støvsuger når jeg ser hybelkaninene i mørket. Ingen støvtørking.

Sist redigert av Vanilja : 03-10-09 kl 19:51.
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 19:48   #7
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Nå fniser jeg litt av meg selv her...jeg klarte rett og slett ikke å lese støvtørke, men leste støvsuge. Husmorgenet mitt er definitivt lite utviklet. Støvtørke på soverommet og svaralternativ "flere ganger i uken"?

Støvtørking ja....da blir vel svaret forsåvidt mye det samme, men månedsvis i denne sammenheng betyr fort mer enn 12 mnd.

Gammel 03-10-09, 19:49   #8
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dustpoll skulle alternativet vært her.

Gammel 03-10-09, 19:52   #9
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Måtte bare svare dustepoll. For det vil jeg egentlig ikke snakke om. Og må jeg svare noe så blir det vel egentlig dann og vann og egentlig aldri. Jeg bruker aldri bevist tørkestøv, men når det ligger støv i vinduskarmen og tilfeldigvis er i nærheten og tilfeldigvis ser det så tørker jeg det vekk.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 19:58   #10
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sikkert en gang i uken.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 19:59   #11
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg har svart en gang i året, men jeg vet ikke helt hvor sant det er Jeg har kanskje dratt med bøtta inn dit det siste året? På ungene sine rom er jeg oftere innom med både vaskebøtte og støvsuger - enda det er de rommene som nok brukes minst

Gammel 03-10-09, 19:59   #12
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Én gang hver fjortende dag, men det er fordi vi (vanligvis) har vaskehjelp én gang hver fjortende dag. På soverommet er det uansett bare to nattbord som kan støvtørkes, men til gjengjeld er de svarte, så støv vises veldig godt.

Gammel 03-10-09, 20:02   #13
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjenner jeg blir litt sjokkert over at folk tørker støv så sjeldent.

Gammel 03-10-09, 20:03   #14
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Jeg tørker støv på soverommene en gang i uken.

Gammel 03-10-09, 20:08   #15
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg kjenner jeg blir litt sjokkert over at folk tørker støv så sjeldent.

Hvorfor i alle dager blir du det? Er du ny på forumet, eller?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 20:13   #16
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hvorfor i alle dager blir du det? Er du ny på forumet, eller?

Derav knegget.

Jeg har overhode ikke støv på hjernen, men soverommet liker jeg å ha rent og ryddig. Det tar jo kanskje 15 minutter ekstra å moppe over gulvet og tørke støv, når jeg uansett skifter på senga.

Gammel 03-10-09, 20:13   #17
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En gang i halvåret kanskje, hittil? Nå skal det sies at vi kun har hatt seng og to nattbord å forholde oss til da. Så da er det kun nattbordene og vinduskarmen som har vært aktuelle støvtørkområder. Nå har vi ommøblert huset, og soverommet er også et bibliotek. Noe må gjøres. : støvallergiker: Jeg tipper at vi må oppjustere hyppigheten på støvtørkingen, og sette dører på de to bokhyllene som er 80 cm brede. :billydører ønskes kjøpt:

Gammel 03-10-09, 20:29   #18
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Skulle helst svart "når nattbordet begynner å få pels", men jeg tror det er ca en gang i mnd i snitt. Vinduskarmer og rammer etc lar jeg stort sett være i fred, helt til jeg legger merke til støvet.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 20:31   #19
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Derav knegget.

Jeg har overhode ikke støv på hjernen, men soverommet liker jeg å ha rent og ryddig. Det tar jo kanskje 15 minutter ekstra å moppe over gulvet og tørke støv, når jeg uansett skifter på senga.

Skifter på senga? En gang i uka?

Jeg skal svare i pollen nå. En gang i mnd, hvis det finnes et slikt alternativ. Det er så ofte vi har vaskehjelp.

Gammel 03-10-09, 20:33   #20
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Jeg har stemt annenhver uke, men det er kun fordi det er så ofte vaskehjelpen kommer.

Signerer den jeg.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:53.