Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hjem kjære hjem

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-09, 21:05   #1
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hjem kjære hjem

Det nærmer seg visning her hos oss, og jeg blir litt sentimental når det nå plutselig går opp for meg at vi snart kanskje ikke skal bo her lenger.
Fine-fine huset, kan vi virkelig selge det til fremmede folk? Vi trives jo godt, men jeg tenker at det må bli like bra i nabohuset. Det eneste jeg lurer på er om vi får en like lun og solrik uteplass der.

Vel, halvparten av ungene har fløyet fra redet og vi har alt for stor plass. Helst skulle jeg ønske at vi kunne beholde dette, at noen av barna kunne bo her, men det er for urealistisk.

Vel, realiteten er at vi må stelle i stand til visning, og kanskje noen av dere som har vært gjennom en salgsprosess kan komme med noen tips til hva jeg bør tenke på? Vi har det jevnt over ryddig overalt så det er gudskjelov ikke en gedigen ryddeaksjon i forkant. Vinduene bør vel være blankpusset, og jeg har ikke tenkt å koke fårikål på visningsdagen. Jeg har for øvrig heller ikke tenkt å bake brød eller kjøpe blomsterbuketter.
Åpner folk skapdørene, mon tro? Kan lekekassene stå framme? Må vi ta ned bilder av ungene på veggene?

Blir takknemmelig for innspill. Kjenner at jeg må sortere litt på hva jeg skal prioritere.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:10.