Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vis meg et fint bilde til stuen min

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-09, 09:55   #1
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vis meg et fint bilde til stuen min

Jeg har eggeskallfargede vegger og interiør i bruntoner, og nå vil jeg bytte ut kunsten på veggene med noe som matcher. Det som henger der nå, har jeg alltid hatt på veggen i stuen min - uansett hvor vi har bodd og hva slags møbler vi har hatt. Det var denne affeksjonsverdien, da.

Så? Har du sett noe fint som du vil vise meg? Jeg trenger kanskje ett stort (over sofaen) og et litt mindre bilde.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-09, 12:44   #2
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg et fint bilde til stuen min

Hva slags type bilde vil du ha da? Foto, abstrakt..?

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-09, 12:50   #3
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg et fint bilde til stuen min

Her har du litt å velge mellom:

http://gallerigrut.blogspot.com/

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-09, 12:55   #4
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg et fint bilde til stuen min

Hva med å ta et bilde selv å forstørre opp? Du kan jo få dem på alt fra pleksiglass til lerret.
Det verste jeg ser er forøvrig innrammede plakater. Grøsser av tanken.
Det fineste jeg ser er pen og original kunst.
Vi har et bilde av Per Front som jeg simpelthen bare elsker, og drømmen min er å ha en Vebjørn Sand på veggen.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-09, 13:10   #5
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg et fint bilde til stuen min

Det er kunstutstlling på Ulsrud videregående nå hvis du bor i nærheten.
Jeg tror de pleier å ha mye fint og i forskjellige prisklasser.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-09, 13:31   #6
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg et fint bilde til stuen min

Jeg kunne tenke meg et slags maleri på lerret, tror jeg. Ikke fotografi, i alle fall. Gjerne abstrakt, ikke for mange farger.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-09, 13:44   #7
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg et fint bilde til stuen min

Jeg synes dette var kult.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-09, 13:45   #8
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg et fint bilde til stuen min

Ja, litt kult, men ikke helt hva jeg ser etter. Det er ikke langt unna det jeg prøver å få vekk fra veggene.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-09, 19:31   #9
Prilla
Superduperaktiv
 
Prilla sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 554
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Sv: Vis meg et fint bilde til stuen min

Hva med å spenne stoff på ei ramme i ønsket størrelse? Det er forholdsvis rimelig og enkelt å skifte om man blir lei. Marimekko har mange fine stoffer synes jeg, kanskje noe for deg?
Her er et utvalg: http://www.finnstyle.com/macofa.html


Sist redigert av Prilla : 04-10-09 kl 20:23. Årsak: skrivefeil...
Prilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-09, 19:54   #10
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg et fint bilde til stuen min

Det var jo egentlig veldig smart, Prilla!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-09, 20:24   #11
Prilla
Superduperaktiv
 
Prilla sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 554
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Sv: Vis meg et fint bilde til stuen min

Ja, ikke sant

Prilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-09, 21:28   #12
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg et fint bilde til stuen min

Jeg vurderer å legge inn bud på dette.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-09, 21:32   #13
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg et fint bilde til stuen min

Her er en kunstner jeg liker godt:
http://www.janehupe.com/index.php?name=galle

Men foreløpig er det bare på min ønskeliste, da originalkunst ikke er noe jeg har råd til å prioritere.
Her er et par favoritter:


__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-09, 22:04   #14
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg et fint bilde til stuen min

Vi har kjøpt litt på auksjonene til fineart.
Der kan man gjøre et godt kjøp

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-09, 22:09   #15
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg et fint bilde til stuen min

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Vi har kjøpt litt på auksjonene til fineart.
Der kan man gjøre et godt kjøp

Det er der jeg vurderer å legge inn bud.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-09, 22:09   #16
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg et fint bilde til stuen min

http://rommetveit.com/Malerier/tabid...S/Default.aspx

Jeg får ikke kopiert bilde, men det sandfargete i midten var meget stilig syns jeg

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 09:57   #17
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vis meg et fint bilde til stuen min

hos allposter.com

kan du bestille plakat ferdig innrammet.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no