|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
L.F.C. supporter
|
Har dere begynt med strømpebukser nå?Nå er det skikkelig kaldt her. Minusgrader om morgenen.
|
|
|
|
#2 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere begynt med strømpebukser nå?Jepp, og det er +3 når vi står opp. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har dere begynt med strømpebukser nå?Vi begynte (med ullundertøy) forrige uke. Da hadde det vært minusgrader om morgenen 1-2 uker allerede, men ganske varmt på dagen - men nå er det minusgrader og ikke fullt så varmt på dagen lenger.
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske? Sist redigert av Veronal : 05-10-09 kl 10:27. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Har dere begynt med strømpebukser nå?Jepp, her er det stillongs i ull og ulltrøye.
|
|
|
|
#5 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: Har dere begynt med strømpebukser nå?Ja, vi begynte forrige uke. Det er som regel mellom 2 og 7 grader her om morgenen nå. Jeg bruker ikke fôrede (hm, skrives det sånn da?) bukser sammen med strømpebuksene enda da, holder meg til tynnere bukser. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere begynt med strømpebukser nå?Ja, her har hun brukt strømpebukse en 10 dagers tid. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Har dere begynt med strømpebukser nå?Første dag for lillebror i morges, og det til høylytt protest.
|
|
|
#10 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Har dere begynt med strømpebukser nå?Nei. Har overtrekksbukse over om morgenen. Utover dagen blir det så varmt og inne i bhg er det ihvertfall for varmt med strømpebukse og bukse. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Har dere begynt med strømpebukser nå?Vi begynte også i forrige uke, men har ikke hentet frem ulla enda. |
|
|
|
#12 |
|
Unik
|
Sv: Har dere begynt med strømpebukser nå?Jentene har hatt det på til kjole og skjørt. Eg har ikkje heilt sett behovet for det her enno. Og så lenge ungane har vert gode og varme så har det tydeligvis vert greit. Men no er det nok på tide å finna fram litt meir.
|
|
|
#13 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Har dere begynt med strømpebukser nå?Gutta har hatt ullundertøy i godt over en uke nå. LIllebror har brukt strømpebukse i sikkert en måned. *frossenpinn av en mor*
|
|
|
#15 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Har dere begynt med strømpebukser nå?
|
|
|
|
#17 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere begynt med strømpebukser nå?Jeg har på bomullsstilongs på mine tre yngste, på 4 og tvillinger på 2 år. Eldstemann på 7 år kler seg selv, og velger selv tights under buksen - hun liker ikke å fryse.
|
|
|
#18 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Har dere begynt med strømpebukser nå?Her har vi brukt strømpebukser i en uke allerede, etter at vi kom hjem fra syden.
|
|
|
#20 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere begynt med strømpebukser nå?Ja, her er vi i gang med ullundertøyet. Femåringen går bare i kjoler så hun bruker naturlig nok strømpebukser / ullstilongs og har gjort det lenge. 1,5 -åringen fikk i morges på seg ullundertøy, et lag til med ull og Trolls skalldress... kanskje varmt med to lag ull - men det er jo litt surt på morgenen. Bhg regulerer vel etter temperatur tenker jeg.
|
![]() |
|
|