Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

i.d. Bare minerals

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-09, 14:16   #1
dolliemor
Aktiv

dolliemor sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
dolliemor er litt kul
Standard

i.d. Bare minerals

Jeg har blitt litt nysgjerrig på dette merket. Er det så bra som mange sier?
Liker det at man ikke ser sminket ut altså, det høres ut som noe for meg.
Hvor bestiller jeg det billigst og enklest på nett?
Hva bør jeg kjøpe i første omgang?
Er det lurt å kjøpe de "get started"-kit`ene kanskje?

Gammel 05-10-09, 14:25   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: i.d. Bare minerals

Jeg er veldig fornøyd. Jeg kjøper på midwestskincare.com og vil anbefale deg startsettet for huden og startsettet for øynene.

Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 14:26   #3
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har brukt foundationpulveret (husker ikke hva det heter) i nøyaktig 2 år nå og er på min 3. boks nå. (Eller var det 4.? Det hørtes så lite ut. ) Jeg kjøpte bare dette pulveret + en kost. Kostet begynner først nå etter 2 år å slippe litt hår, så det må vel sies å være rimelig bra kvalitet. Jeg bruker hver dag.

Gammel 05-10-09, 14:30   #4
dolliemor
Aktiv

dolliemor sin avatar

dolliemor er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg er veldig fornøyd. Jeg kjøper på midwestskincare.com og vil anbefale deg startsettet for huden og startsettet for øynene.

Tenkte litt på det, men må man betale toll da? Siden det overskrider 200 kr.?

Gammel 05-10-09, 15:06   #5
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sjekk www.feelunique.com og bestill evt i britiske pund
Da blir det rimligere.

Jeg bruker I.d bare mineraler og er kjempe fornøyd.. syntes ikke jeg ser sminket ut, huden kjennes helt naturlig og det skal mye til for å få skjolder.

Jeg har bare mineralpudder, og skygge-pulver.. var en slags startpakke tror jeg.
Skyggepulveret har jeg aldri brukt

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 15:13   #6
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Det er kjempebra! Jeg bestilte Get Started kit på StrawberryNET.

Gammel 05-10-09, 15:31   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av dolliemor, her.

Hvis de deklarerer varen til mer enn 200 så må du det ja.
Du kan også handle på strawberrynet, de refunderer de pengene til deg.

Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 15:45   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av dolliemor, her.

Hos meg skrev de lavere verdi enn det var
Jeg digger den sminken!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 12:48   #9
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Men gå i butikken for å få anbefalt hvilken farge du bør ha på pudderet og sjekk gjerne ut www.bareescentuals.com for å se hvordan du tar det på, samt tips ift. de andre produktene. Jeg er kjempefornøyd!!

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 13:09   #10
dolliemor
Aktiv

dolliemor sin avatar

dolliemor er litt kul
Standard

Takk for svar alle sammen! Skal absolutt teste ut denne sminken.

Sikkert lurt å dra i butikken for å prøve, men hvilken farge tror dere jeg må ha på pudderet når jeg har mørkt brunt hår, brune øyne og jeg blir vel egentlig aldri helt hvit. Er gyllen i huden (iallefall på kroppen) hele vinteren gjennom.

Gammel 06-10-09, 20:37   #11
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Du kan også handle på strawberrynet, de refunderer de pengene til deg.

Gjør de? Hvordan fungerer det? Bestilte noe derifra for en liten stund siden, men dette visste jeg ikke...

Gammel 06-10-09, 20:41   #12
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Gjør de? Hvordan fungerer det? Bestilte noe derifra for en liten stund siden, men dette visste jeg ikke...

Du scanner kvitteringen for betalt moms og mailer til dem!

Gammel 06-10-09, 21:11   #13
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Blir ti år eldre og skikkelig melete maske i fjeset av det. Jeg elsker derimot en av øyenskyggene - drama.
Men andre øyenskygger som skal fungere som en base (kremfargede) legger seg i striper og kaker og er bare helt forferdelige.

Gammel 06-10-09, 21:18   #14
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg elsker IDsminken min.

Men børsten min drysser litt, synes jeg. Kjøpte den hos strawberrynet.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 10:05   #15
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg elsker IDsminken min.

Men børsten min drysser litt, synes jeg. Kjøpte den hos strawberrynet.

Jeg vasker min med shampo innimellom, og lar den luft tørke. Det fikke jeg tips om å gjøre iallefall.

Gammel 07-10-09, 13:56   #16
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Hvor ofte skal man gjøre det? Den mister kanskje ett eller to hår hver gang jeg sminker meg, i tillegg til at det drysser "hårtupper", som om hårene brekker på en måte.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 13:59   #17
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Hvor ofte skal man gjøre det? Den mister kanskje ett eller to hår hver gang jeg sminker meg, i tillegg til at det drysser "hårtupper", som om hårene brekker på en måte.

Nja, hun sa at man godt kunne gjøre det en gang i mnd, men det gjør ikke jeg. Kanskje 4 ganger i året.

Gammel 07-10-09, 14:28   #18
Bromle
Aktiv

Bromle sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Bromle har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Blir ti år eldre og skikkelig melete maske i fjeset av det. Jeg elsker derimot en av øyenskyggene - drama.
Men andre øyenskygger som skal fungere som en base (kremfargede) legger seg i striper og kaker og er bare helt forferdelige.

Jeg også bruker Drama.. Jeg også opplevde at øyenskyggen klumpet seg helt til jeg kjøpte en sånn penn med primer til å legge uner øyenskyggen. Nå sitter den perfekt hele dagen

Bromle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 00:40   #19
dolliemor
Aktiv

dolliemor sin avatar

dolliemor er litt kul
Standard

Har nå fått starter-kit`en jeg bestillte på strawberrynet og har prøvd sminken i to dager. Kjempefornøyd!!
Ser veldig naturlig ut og er behagelig å ha på.
Fristet til å kjøpe øyensminke også nå, selv jeg som ikke bruker annet enn mascara. (Får aldri til det der med øyenskygge).

Gammel 20-10-09, 16:58   #20
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bromle, her.

Jeg også bruker Drama.. Jeg også opplevde at øyenskyggen klumpet seg helt til jeg kjøpte en sånn penn med primer til å legge uner øyenskyggen. Nå sitter den perfekt hele dagen

Denne pennen er noe av det beste jeg har prøvd. Har prøvd endel baser, men denne er bare helt suveren.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:06.