|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() SE W995 kontra SE C905Pr i dag så har jeg en C905. En kongetelefon egentlig, hadde det ikke vært for alle feilene...
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: SE W995 kontra SE C905Jeg trodde det het seg at butikken har krav på å få reparere den 3 ggr uavhengig av feil? |
![]() |
![]() |
#5 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: SE W995 kontra SE C905c905 er jo en kamerafon og w995 er en musikk telefon.
![]() |
#6 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: SE W995 kontra SE C905Jeg har W995, men har ikke kommet så langt at jeg har fått prøvd den ut som walkman, siden jeg ikke har lagt over musikk ennå. Radioen er bra da. Og ørepluggene som følger med er fine, men litt trafikkfarlige for myke trafikanter i Oslo sentrum, siden den skjermer for barkgrunnstøy. Men det er en bra telefon, alle nødvendigheter og litt til. Kameraet er greit nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: SE W995 kontra SE C905
Jo, det er forskjeller der, men ut fra det jeg kan se, så er telefonene veldig like.
![]() |
|
|