Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hjelp meg å finne badekar! :D

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-09, 17:50   #1
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Hjelp meg å finne badekar! :D

Noen som vil vise meg hvilket badekar de har, og hva det kostet!

Det hadde vært supert!

Så skal jeg også finne frem noen jeg liker!

Jeg liker godt frittstående badekar. Har ikke så lyst på løveføtter... Heller et litt mer "minimalistisk preg" over badekaret

Og gjerne ikke det dyreste

Gammel 11-10-09, 19:42   #2
Levic
Bør lage seg en tittel selv

Levic sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp meg å finne badekar! :D

Vi har dette fra Kvik

http://www.saga-oxo.no/images/produk...w/badeka27.jpg

Koster 10.500, men krana var svindyr. Kom på rundt 11.500 med montering.

Gammel 11-10-09, 19:43   #3
Levic

Levic sin avatar

Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Samme kran som på bildet.

Gammel 11-10-09, 20:01   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm, vi har et hjørnebadekar, 150x150
Men jeg husker ikke helt hva det heter

Det er litt likt dette, men ikke helt. Men har sånn sete i hjørnet.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 20:05   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har en variant av denne:

Det er Duravit, Starck-serien, og det er god plass til to voksne ved siden av hverandre. Det er kanskje ikke så lett å se, men det er altså betraktelig bredere i hodeenden enn i fotenden. Veldig romantisk.

Jeg husker ikke hva det kostet, siden vi kjøpte det sammen med alt annet da huset ble bygget (it's not like it's real money), men det er vel i pricey end, i hvert fall. Vi har bygget det inn med fliser, de panelene kostet det hvite ut av øyet.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 21:47   #6
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Jeg har sett meg ut ala det Dani har ser jeg! Er du fornøgd med det? hvor langt er det og er det passende? Er det behagelig å ligge i ?

Veldig fine badekar alle tre! det må jo være plass til to

Gammel 11-10-09, 21:48   #7
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Standard

Dani hvor bestilte du? eller kjøpte du av din lokale forhandler?

Gammel 11-10-09, 21:51   #8
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har dette:

Porsgrund Me and You. (Vi pleier å kalle det Me and 25 % You.) Prismessig ligger det i den rimelige enden av det middelsjiktet.

Gammel 11-10-09, 22:51   #9
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Standard

hehe, så det er ikke så god plass i det? Husker du ca hva d ble for d?

Gammel 11-10-09, 23:07   #10
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et Hurricanekar, koster 31600,- med sokkel. Dypt og fantastisk.

Gammel 11-10-09, 23:36   #11
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Jeg drømmer om en variant av dette fra Fired Earth

Gammel 12-10-09, 07:19   #12
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Vi har dette:

Porsgrund Me and You. (Vi pleier å kalle det Me and 25 % You.) Prismessig ligger det i den rimelige enden av det middelsjiktet.

Det ser ut som det er basert på det samme konseptet som vårt, ja. Men der ER det plass til to voksne, i hvert fall oss to.

- No. 4 -
Gammel 12-10-09, 09:12   #13
Prilla
Superduperaktiv

Prilla sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Dette synes jeg var flott! Det er fra Villeroy & Boch og heter Aveo.
Prismessig koster det litt vel mye, i hvertfall etter min lommebok.

(Ca. 48000kr )

Sist redigert av Prilla : 12-10-09 kl 09:19.
Prilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 09:13   #14
Levic

Levic sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

Jeg har sett meg ut ala det Dani har ser jeg! Er du fornøgd med det? hvor langt er det og er det passende? Er det behagelig å ligge i ?

Veldig fine badekar alle tre! det må jo være plass til to

Veldig fornøyd med det. Lett å holde rent, passe dypt og passe langt. Jeg som er 1.65 kan ligge rett i det. Kan godt måle senere om du vil.
Bestilte på Kvik i Lillestrøm.

Gammel 12-10-09, 09:54   #15
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Standard

Prilla d var nydelig, men hoisann for en pris!!!!

Pamina: D der har jeg aldri sett før! Liker - liker ikke - tygger litt på den Hva er prisen?

Hurricane er sikkert deilig, men jeg vil ikke ha boblis ;-)

Gammel 12-10-09, 19:39   #16
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Jeg synes de frittstående badekarene er veldig, veldig flotte, men de krever en del plass for å komme til sin rett, synes jeg. Hvis de står trykt inn i et hjørne er det bare en greie med masse støv under og bak.

- No. 4 -
Gammel 12-10-09, 20:07   #17
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

.............
Hurricane er sikkert deilig, men jeg vil ikke ha boblis ;-)

Det er uten bobler. Skal du ha bobler må du nok legge på 25 000.- til

Gammel 12-10-09, 21:46   #18
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Standard

åh finnes d uten også! Veldig pent, men litt pricy da

tenkte max 15 jeg da

Gammel 13-10-09, 15:54   #19
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Det er dyrt, fås i hvitt og andre farger, jeg tenker at jeg skal ha det når jeg vinner i lotto.
40.000 ca
Dette liker jeg best:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:23.