|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Laptop som "noen" har glemt brukernavn og passord tilDenne noen er ikke meg, bare å så det er sagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: laptop som "noen" har glemt brukernavn og passord til
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: laptop som "noen" har glemt brukernavn og passord til
Sist redigert av m^2 : 12-10-09 kl 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: laptop som "noen" har glemt brukernavn og passord tilderfor er det IKKE passord på min pc
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Laptop som "noen" har glemt brukernavn og passord tilDen første det ble linket til så jo enkel ut å bruke. |
![]() |
![]() |
#6 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Laptop som "noen" har glemt brukernavn og passord tilNero (eller stort sett de fleste brenneprogrammer) brenner ISO.
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Laptop som "noen" har glemt brukernavn og passord tilJeg bruker lillegutt sin skolepc å gjøre dette med, siden jeg satt her og oppdaterte talemaskinprogrammet uansett. Lade-kabelen til den ligger i sekken - på skolen. Og maskinen døde selvsagt midt inni nedlastningen av det jeg trengte til passord-greiene, og som skulle brennes over |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Laptop som "noen" har glemt brukernavn og passord tilDiskstasjonen på macen min er ødelagt, MEN - |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Laptop som "noen" har glemt brukernavn og passord til
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Leser
|
![]() Sv: Laptop som "noen" har glemt brukernavn og passord tilHva med å reinstallere? I og med at du skal gi vekk PC-en til au pairen er det vel neppe noe viktig der. Min erfaring er at det å reinstallere ofte er det enkleste, i og med at den er brukt må du sikkert oppdatere en masse ræl uansett, så det går fort like mye tid.
![]() |
#18 |
Leser
|
Det er windows du skal ha på den? Installasjonsmediet bruker å være cd eller dvd. Hvor har du fått den fra? Er det en gammel jobb-pc? Da kan du ofte få installasjonsmedia derifra.
![]() |
#20 |
Leser
|
Er den lisensiert? De fleste laptoper er det. Bruker å være klistremerke under med lisenskode, de fleste arbeidsplasser har ett eller to installasjonsmedier.
![]() |
|
|