Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Tilbakemelding: Farge på skjørt fra Boden.co.uk

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-09, 14:57   #1
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Tilbakemelding: Farge på skjørt fra Boden.co.uk

Hadde en tråd her inne for noen uker siden med bilder av et bodenskjørt og det var litt vanskelig å vite hvilken farge skjørtet ville ha irl. En her inne ville at jeg skulle rapportere tilbake om hvilket bilde som var mest sannferdig ift. farge. Nå har jeg fått skjørtet og fargen er som i bilde nr. 2. Fant ikke igjen tråden så jeg legger ut ny tråd, og håper at den som ville vite det leser denne. Husker såklart ikke hvem det var som lurte....

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 14:59   #2
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbakemelding:Farge på skjørt fra Boden.co.uk

Det var jeg som spurte, og nå fikk jeg det svaret jeg håpet på. Tusen takk!

Er du forresten fornøyd med kjøpet?

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 15:17   #3
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, det var fint! :sitter på hendene:

Gammel 12-10-09, 15:43   #4
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

åh
Hvordan var det i størrelsen?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 16:01   #5
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Skal jeg sladre til Polyannamannen? Han får vel vondt i visakortet sitt om jeg gjør det.

Gammel 12-10-09, 20:44   #6
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tilbakemelding: Farge på skjørt fra Boden.co.uk

Har faktisk ikke brukt det ennå, bare prøvde det og det passet fint. (Jeg bruker str 38 i livvidde og bestilte str 12) Det var litt skrukkete, og det har gått i ett siden. Skal ha det på imorgen og rapportere om det er extremely flattering (som boden påsto.)

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
Gammel 12-10-09, 20:47   #7
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle mine Boden-skjørt er extremely flattering. Jeg har et på meg i dag, og har kikket fornøyd på meg selv hver gang jeg har passert et speil. :shallow:

Gammel 12-10-09, 20:48   #8
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er de det, altså? Og jeg har ingen?! Kan du anbefale noen spesielle, Polyanna?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 20:52   #9
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Du får ikke bestilt om du sitter på hendene. Du må finne fram visa-kortet og rigge deg godt til med fingrene på tastaturet.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 21:11   #10
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Standard

Hvordan skal Polly-mannen få vondt i visa-kortet når det britiske pundet er det laveste siden 70-tallet (leste jeg i en overskrift forrige uke...)

Gammel 12-10-09, 21:12   #11
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Hvordan skal Polly-mannen få vondt i visa-kortet når det britiske pundet er det laveste siden 70-tallet (leste jeg i en overskrift forrige uke...)

Og jeg som snart reiser til London. Jippi!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 21:27   #12
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Er de det, altså? Og jeg har ingen?! Kan du anbefale noen spesielle, Polyanna?

Nå finner jeg nesten ingen av de jeg har, men jeg har dette:
http://www.boden.co.uk/en-GB/Womens-...Wool-Mini.html

Og dette:
http://www.boden.co.uk/en-GB/Womens-...lvet-Mini.html

Men de jeg syns er mest flatterende har mer fasong som dette:
http://www.boden.co.uk/en-GB/Womens-...qué-Skirt.html

Gammel 12-10-09, 21:31   #13
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat de to du har, er de jeg nesten bestilte. I grått og svart da, treig som jeg er.
Men det fine fløyelsskjørtet med sirklene på er jo utsolgt eller har 9 ukers ventetid nå, dammit.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 21:32   #14
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

De er kjempefine på de også, altså. Men jeg blir MEST forelsket i meg selv av de knelange.

Gammel 12-10-09, 21:51   #15
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, slutt med de Bodentrådene, værsåsnill! Jeg trenger virkeligvirkelig ikke flere skjørt og kjoler?

Gjør jeg vel? Eller? Jeg bruker jo nesten bare skjørt og kjoler, så det er jo greit med litt å velge mellom? Eller?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 22:32   #16
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ALLE trenger flere skjørt og kjoler

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 08:26   #17
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Standard

Har på skjørtet idag og er veldig fornøyd!! (spesielt da jeg fant en Mexx bolero jeg kjøpte i våres med veldig lik farge som skjørtet )

Gammel 13-10-09, 08:32   #18
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

*venter utålmodig på de nye Boden-skjørtene mine*

Gammel 13-10-09, 09:20   #19
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Jeg og venter ett bodenskjørt i posten. Klarer bare ikke denne ventingen. Og hver gang jeg ser en ny tråd om noe fra boden så vil jeg ha enda mere. Nesten så jeg vurderer og gå ut i jobb igjen, noe tidligere enn planlagt.

Gammel 13-10-09, 11:26   #20
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg sikler også på Boden klærne. Men er så redd for å bestille feil størrelse. Jeg bruker som regel str 36 eller S, men feks hos Noa Noa må jeg som regel ned i xs. Jeg har studert garment size inngående men blir ikke helt klok. Hvilke størrelser bestiller dere som er 36/S (H&M) når det gjelder Boden klær??

mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:47.