|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
frakoblet
|
![]() I dag ringte jeg 112Jeg sto og ventet på å kjøre ut på forkjørsvei, da det ség en varebil opp bak meg. To unge menn sitter i forsetet, den ene med lue på hodet. En lue som han trekker ned og viser seg å være en finlandshette. Altså bare hull til øyne og munn. Jeg ble litt sånn:
In vino veritas Sist redigert av safran : 13-10-09 kl 16:16. Årsak: en høyst beklagelig bakerfeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I dag ringte jeg 112Ja, defintivt!
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: I dag ringte jeg 112Jeg hadde nok tatt bilnummer og så mange opplysninger jeg kunne, også ringt inn etter jeg hadde lest om et bankran, eller noe slikt.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: I dag ringte jeg 112Skummelt! (Det heter visstnok balaklava, baklava er et bakverk.) |
![]() |
![]() |
#8 |
heimføing
|
![]() Sv: I dag ringte jeg 112
Ja, kanskje jeg heller hadde gjort det. Vanskelig å si. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I dag ringte jeg 112Finlandshette er vel et mer vanlig ord å bruke på det i Norge. Eller er det kanskje når det er flere små åpninger i stedet for en enkelt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
frakoblet
|
Den finske ambassaden i Norge ønsker visstnok ikke at finlandshette skal brukes på dette plagget.
![]() |
#16 |
Sånn passe sane
|
![]() |
#17 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: I dag ringte jeg 112Min erfaring er at 02800 stort sett setter deg over til operasjonssentralen uansett, men da kan i allefall ingen bli sure på meg for å ha ringt til 112 med for lite alvorlig å melde.
![]() |
#18 |
Slumrende Ullteppe
|
Min gode finske kompis er heller ikke overbegeistret for uttrykket.
![]() |
#20 |
Forelska
|
![]() Sv: I dag ringte jeg 112Du måtte sjølvsagt lagt deg på hjul etter dei, på litt god avstand, med mobilkamera parat. Kunne vorte lukurativt å selja eventuelle ransbilete til pressa etterpå.
![]() |
![]() |
|
|