Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Og mer om badekar

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-09, 23:15   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og mer om badekar



Jeg har sett lekre badekar i fleng, men vi må ha et som både er ganske stort og et som er praktisk å dusje i. Vi dusjer nemlig mye og skal ikke ha dusj, men må ha en eller annen form for dusjvegg. Dermed utgår vel de fine frittstående badekarene jeg har sett. Og ikke har vi stort bad heller.

Badekar som egner seg?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 01:02   #2
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.884
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Og mer om badekar

Vi har et badekar fra Svedbergs som er enkelt i formen og som det er nok plass i samtidig som det ikke er alt for plasskrevende.

Vi hadde dusjvegg på dette tidligere, men ingen av oss likte å dusje i badekaret, så vi valgte å bygge en dusjnisje i steden. Men det er iallefall fullt mulig å ha dusjvegg til dette karet. Dusjveggen vi hadde var også fra Svedbergs. Jeg tror det var bilde av den på nettsiden deres. Tror den heter "Entrè".

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 09:34   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og mer om badekar

Takk for tips!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 09:52   #4
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.487
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Og mer om badekar

Vi har denne. Den ser litt speisa ut med det blågrønne lyset, men slikt lys har vi ikke hjemme altså. Den er litt kortere enn mange andre badekar så vi fikk den såvidt inn der vi skulle ha den, og dusjdelen har rund skyvedør. Men den er mer enn stor nok altså, jeg føler at jeg har god plass oppi der. Er 168 høy og når jeg bader når jeg ikke helt borti den borteste veggen med føttene. Fin helning på den bakre veggen når man vil ligge og lese (det vil jeg ganske ofte), og det er veldig dypt også egentlig.

Denne fåes både med og uten bobler og vi valgte uten av hygieniske/vaske-hensyn. Hele familien er oppi her minst en gang om dagen, og den fungerer godt! Ulempen er at det er litt trølete å komme seg opp og ned av det hvis man har bekkenløsning og slike problemer, men det gjelder jo alle badekar. Og så er det kanskje ikke blant de billigste, jeg husker ikke helt.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 11:40   #5
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Og mer om badekar

Åh jeg har så lyst på badekar! Plass har vi egentlig ikke, men det har vært badekar der før. Det til Wix hadde passet helt perfekt (uten grønt lys )

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no