|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har tro på forbedring
|
![]() Oppskrift med lammeskavJeg har kjøpt lammeskav - for det appelerte sånn til meg. Noen som har gode oppskrifter.
![]() |
#2 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppskrift med lammeskavVi pleier å bruke lammeskav til kebab. Bare steke og krydre, og ha i pitabrød med masse godt i (f.eks tyttebær blanda med rømme, løk, rødbeter osv). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Oppskrift med lammeskavHvis du skal bruke den i kebab har jeg verdens beste kebabdressing til deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Oppskrift med lammeskavJeg bruker bare å brune lammekav sammen med bacon, løk og sopp (kan sløyfes), krydrer etter ønske, en god dæsj med creme fraiche, og litt tyttebær evt. 1 teskje syltetøy. Serveres med hjemmelaget potetstappe, tyttebærsyltetøy og salat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
tankefull
|
![]() Sv: Oppskrift med lammeskavJeg bruker å lage lammeskavsgryte. Da bruner jeg lammeskav sammen med løk (og sopp - kan sløyfes), salt og pepper. Deretter har jeg på litt mel og vann og lar dette koke en stund. Deretter har jeg på en boks matfløte, og krydrer med litt rosmarin. Serverer med ris og en salat, og gjerne tytebærsyltetøy til. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|