Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hår - vridd/tvunnet flette

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-07, 21:01   #1
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Hår - vridd/tvunnet flette

Aner ikke hva det heter og det er ikke fransk flette.
Ser nesten ut som om håret er tvunnet i en tjukk flette...

Litt håpløst for jeg finner ikke link til noe bilde heller for jeg vet ikke hva det kalles...
Noen som vet hvordan det flettes??

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 21:03   #2
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hår - vridd/tvunnet flette

Dreads?

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 21:06   #3
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hår - vridd/tvunnet flette

Tenker du sånn "løs" flette?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 21:07   #4
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hår - vridd/tvunnet flette

Er det sånn som surres med maskin?

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 21:11   #5
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hår - vridd/tvunnet flette

Nei, det er ikke dreads hun mener. Jeg tror hun mener sånne fletter som små
afrikanske jenter ofte går med. Stemmer det, GinaK?

Jeg tror du kan få det til hvis du deler en museflette i to. Så tvinner du hver del for seg, før du surrer dem lett rundt hverandre. Da tror jeg den skal holde på snurren () av seg selv. Dette har jeg ikke prøvd selv men det er jo lov å komme med geniale forslag...

Evt hvis du har langt nok hår, så kan du tvinne hele musefletten og så brette den dobbelt. Fest med strikk øverst.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 21:13   #6
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hår - vridd/tvunnet flette

Det er ikke sånne rastafletter/dreads men en tjukk flette med alt håret i. Ser nesten ut som to deler er tvunnet sammen...

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 21:16   #7
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hår - vridd/tvunnet flette

Vimsen: du er snart 37 år. Dette har du ikke greie på.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 21:18   #8
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hår - vridd/tvunnet flette

Nå må du slutte, Vimsen!
Jeg fyller 34 i år og går med både musefletter og vanlige fletter.
Bare prøv så skal du se du fortsatt har teken!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 21:18   #9
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hår - vridd/tvunnet flette

Mener du sånn som ser ut som en "tvinnet pølse" på hver side av hodet, og som går ned i en tykk nederst?

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 21:20   #10
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hår - vridd/tvunnet flette

Ah...du deler håret i 2 deler...tvinner delene forskjellig vei, og blander de.
Har ikke gjort det selv, men frisøren gjorde det på jentene mine
Veldig fint!!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 21:21   #11
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hår - vridd/tvunnet flette

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Nå må du slutte, Vimsen!
Jeg fyller 34 i år og går med både musefletter og vanlige fletter.
Bare prøv så skal du se du fortsatt har teken!

JEg klarer det på 4-åringen. Såvidt.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 21:24   #12
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hår - vridd/tvunnet flette

Nei, den er samlet som en fransk flette bak bare at den er tvunnet på en eller annen kuul måte. Har sett det i en H&M katalog så jeg skal se om jeg har en sånn fortsatt....
Prøver å søke på nett men det er visst ikke så lett....
Om jeg finner det skal jeg vise..

.. 37.. ops. Mulig jeg også er for gammel for sånt, da!

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 21:27   #13
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hår - vridd/tvunnet flette

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Ah...du deler håret i 2 deler...tvinner delene forskjellig vei, og blander de.

Dette gjorde ikke MEG noe klokere ihvertfall.

__________________
~Maybe it's time to heal~

Sist redigert av Kirsebær : 07-01-07 kl 21:37.
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 21:30   #14
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hår - vridd/tvunnet flette

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Nei, den er samlet som en fransk flette bak bare at den er tvunnet på en eller annen kuul måte. Har sett det i en H&M katalog så jeg skal se om jeg har en sånn fortsatt....
Prøver å søke på nett men det er visst ikke så lett....
Om jeg finner det skal jeg vise..

.. 37.. ops. Mulig jeg også er for gammel for sånt, da!

Hvis du tenker vanlig flette, da, men av mange remser, ikke bare tre?
Da ser den veldig sånn tett ut. Er det det du mener?

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 21:32   #15
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hår - vridd/tvunnet flette

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Dette gjorde ikke MEG noe klokere ihvertfall.

Jeg så bare på jo

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 21:36   #16
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hår - vridd/tvunnet flette

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Jeg så bare på jo

:såså:

jeg har aldri ordnet hår på noen, så det er mulig det er mottaker det er noe i veien med.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 21:37   #17
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Hår - vridd/tvunnet flette

Har prøvd meg på dette og det er VANSKELIG å få det stramt nok. Mitt forsøk ble alt annet enn vellykket. Innmari stilig da. Men klarer ikke forklare hvordan man gjør (mulig jeg gjorde feil...).

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 21:58   #18
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hår - vridd/tvunnet flette

Man kan lage en sånn julekurv-flette da.. Da bare fletter man håret slik man gjør det med de hjertekurvene man lager for å henge på juletreet.. Skjønte du det??? hihi, litt dårlig på å forklare kanskje

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 21:59   #19
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hår - vridd/tvunnet flette

Se her.

Eller er det sånn du mener? (bare at med alt håret)

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 22:04   #20
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hår - vridd/tvunnet flette

tror det er sånn - bare motsatt!! At fletta er under, og håret ligger mot hverandre i en tykk løs flette bare.. har jeg rett. skal prøve å finne et bilde. Har lært det engang for lenge siden..

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no