Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bæredings fra Bergans?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-09, 00:58   #1
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Bæredings fra Bergans?

Er det noen som vet om bæregreiene (tror det er en meis) fra bergans er ergonomisk riktige for de små, eller skal jeg handle en ergo/patapum å sende med barnet når hun skal på besteforeldrebesøk?
Jeg er så skeptisk til meiser og at de skal bli hengende å dingle etter skrittet oppi der, så jeg håper noen kan svare meg.
Meisen er kjøpt inn med tanke på at barnebarna skal sitte oppi der på lengre turer, altså turer over 4 timer, jeg ønsker ikke at Lille skal sitte i noe som ikke er bra over så lang tid. Det var vanskelig å danne seg et inntrykk når jeg bare så den stå der.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:28.