|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Skal du gi barnet ditt H1N1-vaksinen selvom barnet har egg-allergi?Sønnen vår er veldig allergisk for bla egg. Det er flere grunner til at han bør vaksineres, men jeg er bekymret likevel.
![]() |
#2 |
Til tider hjulbeint
|
![]() Sv: Skal du gi barnet ditt H1N1-vaksinen selvom barnet har egg-allergi?Jeg vet ikke... Sist redigert av Garbella : 21-10-09 kl 11:30. Årsak: Skrivefeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal du gi barnet ditt H1N1-vaksinen selvom barnet har egg-allergi?Jenta vår på 10 år som har kraftig egg-allergi skal overhodet ikke få vaksinen. Det tar vi ikke sjansen på!
![]() |
#4 |
fornøyd
![]() Sv: Skal du gi barnet ditt H1N1-vaksinen selvom barnet har egg-allergi?Jeg tar opp igjen denne i lys av medie-oppslag de siste dagene.
![]() |
#5 |
fornøyd
![]() Sv: Skal du gi barnet ditt H1N1-vaksinen selvom barnet har egg-allergi?Da han tok MMR ble han prikk-testet for vaksinen først. Kanskje det er mulig nå??
![]() |
#6 |
Til tider hjulbeint
|
![]() Sv: Skal du gi barnet ditt H1N1-vaksinen selvom barnet har egg-allergi?Her er det avklart at poden ikke skal ha vaksinen, den er dyrket i egg mens MMR er dyrket i kyllingfostre. Stor forskjell i følge spesialisten på allergi og astma. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|