Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Riktig pris på møbler til salgs på Finn.no

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-09, 13:01   #1
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Spørsmål

Riktig pris på møbler til salgs på Finn.no

Hei!

Jeg synes at det er mer enn vanskelig å sette pris på ting og tang for markedet på finn.no

Jeg har bestemt meg for å forsøke å selge min spisestue. Det er en spisestue som fremdeles er i salg og normalt tilhører 6 stoler. Jeg har 8 stk. I tillegg har jeg et vitrineskap i samme serien som også er i salg.

Nypris i dag er ca 7000 for vitrineskapet og det samme for spisestua, men da med 6 stoler.

Vitrineskapet er like fint som nytt.
Spisestua er pent brukt.

Noen som har noen forslag?

Jeg fikk et bud på 7000,- for både spisestue og vitrineskap, men avslo da jeg opplevde det som litt for lite. Jeg må ikke selge. Det er mest fordi jeg har lyst til å bytte ut, men er heller ikke villig til å legge for mye penger i mellom fra dette til det nye.

Gammel 21-10-09, 13:11   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Riktig pris på møbler til salgs på Finn.no

Tja - si det. 10 000 kanskje? man vil jo gjerne ikke betale mye mer enn halv pris for brukte møbler.

Gammel 21-10-09, 13:13   #3
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker liksom halv pris jeg så fort ting er brukt, så synes ikke 7000,- var noe urimelig bud da om det kostet 14000,- nytt totalt. Hva hadde du satt som pris i annonsen? Tror ikke du kan forvente å få igjen så mye for vitrineskapet selv om det ser ut som nytt.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 13:15   #4
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg tenker liksom halv pris jeg så fort ting er brukt, så synes ikke 7000,- var noe urimelig bud da om det kostet 14000,- nytt totalt. Hva hadde du satt som pris i annonsen? Tror ikke du kan forvente å få igjen så mye for vitrineskapet selv om det ser ut som nytt.

Enig i det. Jeg forventer ikke å få opp mot full pris for vitrineskapet selvom det er som nytt. Ser at tilsvarende skap står annonsert for 4500,- og har lagt meg på det jeg også.

7000,- for spisestuen er med 6 stoler og ikke 8.

Jeg tenker at 8000,- for både spisestue med 8 stoler og vitrineskapet kan være greit....?

Gammel 21-10-09, 13:20   #5
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Jeg tenker at 8000,- for både spisestue med 8 stoler og vitrineskapet kan være greit....?

Synes ikke det høres urimelig ut da. Lykke til med salget.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:36.