Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Melissa "Best i test på TV2" brødbakemaskin på min lokale Rema 1000 til 200 kroner!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-09, 18:27   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Melissa "Best i test på TV2" brødbakemaskin på min lokale Rema 1000 til 200 kroner!

Jeg trodde det var en spøk da jeg så flere esker av denne brødbakemaskinen fra Melissa til bare 200,- som til vanlig koster rundt 800,-, men joda, den kostet faktisk bare 200. Så den ble selvsagt med hjem til meg.

Rema 1000 jeg handla på ligger på Bragernes, rett ved Ypsilonbrua.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 18:29   #2
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Melissa "Best i test på TV2" brødbakemaskin på min lokale Rema 1000 til 200 krone

Oi, det var billig! Takk for tipset!

Gammel 21-10-09, 18:29   #3
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Sv: Melissa "Best i test på TV2" brødbakemaskin på min lokale Rema 1000 til 200 krone

oj.Det var billig.Kan det være noe kampanje greier kanskje? Jeg håper det kan være noe alle Rema butikkene har,jeg vil også ha

Gammel 21-10-09, 18:34   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De har hatt det tilbudet mange ganger, vet ikke hvorfor den er så billig. Men det er jo helt supert! Hadde jeg ikke hatt brødbakemaskin skulle jeg løpt og kjøpt asap.

Gammel 21-10-09, 18:39   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjempebillig ja! Jeg fikk helt sjokk jeg. Den Remaen er ikke spesielt stor, så jeg hadde ikke akkurat ventet meg det.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 18:41   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Husker de hadde det tilbudet 2-3 ganger på den knøttlille, sjabby Remaen der vi bodde før også, hehe. Det og Guitar Hero med gitar og spill til 300,- kroner eller hva det var.

Gammel 21-10-09, 18:44   #7
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hmm ...
Jeg har en gammel Melissa brødbakemaskini kjelleren og den er en bråkemaskin uten like.
Hvordan er denne? Jeg har lyst på ny, nemlig.

Gammel 21-10-09, 19:05   #8
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Hadde selvsagt ikke på min Rema. Får se om noen har i Oslo neste uke da.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 19:35   #9
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvordan virker bødbakemaskiner?

Gammel 21-10-09, 19:39   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Hvordan virker bødbakemaskiner?

Hiv oppi ingrediensene, sett på det programmet man vil ha (brød, kake, skorpefarge osv), så gjør den resten. Jeg bruker den helst til deiger da, fordi Kenwooden er så bråkete. Har oppi ingrediensene, setter på deig-programmet og så elter og hever den deigen og piper når den er ferdig. Kjempegreit.

Gammel 21-10-09, 19:41   #11
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Og den steker også ikke sant?
Jeg mener å ha hørt om de som bruker brødbakemaskin og får nystekt brød til frokost, men da stilles den inn på kvelden da? Og hvordan er det evt da med brannfare og sånn?

Gammel 22-10-09, 10:29   #12
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Kan en velge hevetid selv på sånne maskiner? Jeg er avhengig av langtidsheving pga gjæroverfølsomhet. Hadde vært fryktelig snedig med en maskin, siden jeg må bake alt brødet sjøl... Noen som har prøvd glutenfrie brød i bakemaskin?

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 10:34   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Og den steker også ikke sant?
Jeg mener å ha hørt om de som bruker brødbakemaskin og får nystekt brød til frokost, men da stilles den inn på kvelden da? Og hvordan er det evt da med brannfare og sånn?

Ja den steker om man vil det. Man kan stille inn når man vil ha brødet ferdig. Hvis man vil ha ferskt brød til frokost kl 8 neste morgen, stiller man den inn på kvelden, har i ingrediensene og så starter den å bake neste morgen slik at brødet er ferdig stekt til kl. 8. Brannfaren er nok ikke større enn ved å ha tven eller pcen i standby. Jeg har ikke prøvd selv, har bare laget brød der og da.

Gammel 22-10-09, 10:36   #14
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg trodde det var en spøk da jeg så flere esker av denne brødbakemaskinen fra Melissa til bare 200,- som til vanlig koster rundt 800,-, men joda, den kostet faktisk bare 200. Så den ble selvsagt med hjem til meg.

Rema 1000 jeg handla på ligger på Bragernes, rett ved Ypsilonbrua.

Takk for tips. det er jo rett ved jobben min, så der skal jeg innom på vei hjem i dag!

Gammel 22-10-09, 10:37   #15
Left
Passiv

Standard

Jeg burde kanskje bruke den jeg har alt eller?

Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 10:39   #16
Lizzie

Lizzie sin avatar

Hvor: Oslo
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åh, jeg skal stikke innom Rema etter pilates-timen min i dag!

Gammel 22-10-09, 10:44   #17
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

De har hatt dette tilbudet lenge. Jeg kjøpte akkurat samme maskin for 249,- på Rema for snart to år siden.

Maskinen er helt ok, men hos oss blir den stående i skapet. Jeg bruker den hvis vi har glemt å kjøpe brød og tilfeldigvis har liggende passende mel i skapet. Men ett slikt brød er for lite til en stor familie. Vi blir heller ikke fortrolige med fasongen på brødet og irriterer oss over at eltekroken blir sittende igjen inni brødet og må pirkes ut slik at det blir hull i nederste del av brødet.

Jeg har også hatt problemer med at en del av brødene ikke har blitt skikkelig stekt. Man kan velge steketid og brunhetstgrad, men det varierer også mye fra melblanding til melblanding og det kan være vanskelig å få brødet riktig stekt. Har hatt en del tilfeller med hvite brød som har vært rå i midten og med svartbrente brød.

Men for all del - har du plass til enda mer skapfyll, kan jo dette være et godt kjøp! Den er sikkert like bra som andre brødmaskiner iallefall. Spørsmålet er mer om man virkelig trenger en brødmaskin av dette slaget. Jeg trenger det iallefall ikke, så min havner nok på loppemarked snart.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 10:46   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg irriterer meg også over eltekroken. Men jeg bruker maskinen nesten bare til deiger, ikke til steking av brød. Bruker den til pizza, boller og rundstykker. Kunne like gjerne hatt en skikkelig kjøkkenmaskin, men Kenwooden jeg har bråker så ubeskrivelig mye, og så liker jeg at brødbakemaskinen gjør alt, elter og hever og sier fra når det er ferdig.
Jeg har et annet merke da, og er veldig fornøyd.

Gammel 22-10-09, 11:51   #19
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Oj! Jeg som ikke handlet på Rema i går. Det skal jeg gjøre i dag! :Håper:

Gammel 11-11-09, 00:36   #20
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Nokon som veit om ein Rema i Bergensområdet med denne maskina?

Effie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:42.