|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Melissa "Best i test på TV2" brødbakemaskin på min lokale Rema 1000 til 200 kroner!Jeg trodde det var en spøk da jeg så flere esker av denne brødbakemaskinen fra Melissa til bare 200,- som til vanlig koster rundt 800,-, men joda, den kostet faktisk bare 200. Så den ble selvsagt med hjem til meg.
![]() |
#2 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Melissa "Best i test på TV2" brødbakemaskin på min lokale Rema 1000 til 200 kroneOi, det var billig! Takk for tipset!
![]() |
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Melissa "Best i test på TV2" brødbakemaskin på min lokale Rema 1000 til 200 kroneoj.Det var billig.Kan det være noe kampanje greier kanskje? Jeg håper det kan være noe alle Rema butikkene har,jeg vil også ha
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Melissa "Best i test på TV2" brødbakemaskin på min lokale Rema 1000 til 200 kroneDe har hatt det tilbudet mange ganger, vet ikke hvorfor den er så billig. Men det er jo helt supert! Hadde jeg ikke hatt brødbakemaskin skulle jeg løpt og kjøpt asap.
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Melissa "Best i test på TV2" brødbakemaskin på min lokale Rema 1000 til 200 kroneKjempebillig ja! Jeg fikk helt sjokk jeg. Den Remaen er ikke spesielt stor, så jeg hadde ikke akkurat ventet meg det.
![]() |
#6 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Melissa "Best i test på TV2" brødbakemaskin på min lokale Rema 1000 til 200 kroneHusker de hadde det tilbudet 2-3 ganger på den knøttlille, sjabby Remaen der vi bodde før også, hehe. Det og Guitar Hero med gitar og spill til 300,- kroner eller hva det var.
![]() |
#7 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Melissa "Best i test på TV2" brødbakemaskin på min lokale Rema 1000 til 200 kroneHmm ...
![]() |
#9 |
thirtysomething
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Melissa "Best i test på TV2" brødbakemaskin på min lokale Rema 1000 til 200 kroneHvordan virker bødbakemaskiner?
![]() |
#10 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Melissa "Best i test på TV2" brødbakemaskin på min lokale Rema 1000 til 200 krone
Hiv oppi ingrediensene, sett på det programmet man vil ha (brød, kake, skorpefarge osv), så gjør den resten. Jeg bruker den helst til deiger da, fordi Kenwooden er så bråkete. Har oppi ingrediensene, setter på deig-programmet og så elter og hever den deigen og piper når den er ferdig. Kjempegreit.
![]() |
#11 |
thirtysomething
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Melissa "Best i test på TV2" brødbakemaskin på min lokale Rema 1000 til 200 kroneOg den steker også ikke sant?
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Melissa "Best i test på TV2" brødbakemaskin på min lokale Rema 1000 til 200 kroneKan en velge hevetid selv på sånne maskiner? Jeg er avhengig av langtidsheving pga gjæroverfølsomhet. Hadde vært fryktelig snedig med en maskin, siden jeg må bake alt brødet sjøl... Noen som har prøvd glutenfrie brød i bakemaskin? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Melissa "Best i test på TV2" brødbakemaskin på min lokale Rema 1000 til 200 krone
Ja den steker om man vil det. Man kan stille inn når man vil ha brødet ferdig. Hvis man vil ha ferskt brød til frokost kl 8 neste morgen, stiller man den inn på kvelden, har i ingrediensene og så starter den å bake neste morgen slik at brødet er ferdig stekt til kl. 8. Brannfaren er nok ikke større enn ved å ha tven eller pcen i standby. Jeg har ikke prøvd selv, har bare laget brød der og da.
![]() |
#14 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Takk for tips. det er jo rett ved jobben min, så der skal jeg innom på vei hjem i dag!
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Melissa "Best i test på TV2" brødbakemaskin på min lokale Rema 1000 til 200 kroneJeg burde kanskje bruke den jeg har alt eller? |
![]() |
![]() |
#16 |
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Melissa "Best i test på TV2" brødbakemaskin på min lokale Rema 1000 til 200 kroneÅh, jeg skal stikke innom Rema etter pilates-timen min i dag!
![]() |
#17 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Melissa "Best i test på TV2" brødbakemaskin på min lokale Rema 1000 til 200 kroneDe har hatt dette tilbudet lenge. Jeg kjøpte akkurat samme maskin for 249,- på Rema for snart to år siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Melissa "Best i test på TV2" brødbakemaskin på min lokale Rema 1000 til 200 kroneJeg irriterer meg også over eltekroken. Men jeg bruker maskinen nesten bare til deiger, ikke til steking av brød. Bruker den til pizza, boller og rundstykker. Kunne like gjerne hatt en skikkelig kjøkkenmaskin, men Kenwooden jeg har bråker så ubeskrivelig mye, og så liker jeg at brødbakemaskinen gjør alt, elter og hever og sier fra når det er ferdig.
![]() |
|
|