|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Kjenner du noen som ikke har vannklosett? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
32 | 20,51% |
Nei |
![]() ![]() ![]() ![]() |
124 | 79,49% |
Deltakere: 156. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Etter tråden med "kjenner du noen som ikke har internett/pc?", hvor jeg skrev at svigersen ikke har vannklosset mente Mjau at jeg måtte lage en spinnoff.
![]() |
#2 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Jeg kjenner ingen nei. Men jeg husker da jeg var yngre så var det noen ikke så langt unna der jeg bodde som hadde utedo. Det var veldig spesielt husker jeg at jeg tenkte.
![]() |
#4 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Vi fikk vannklosett for fire år siden - før det hadde vi en artig løsning med en do som måtte dras ut og tømmes med jevne mellomrom.
![]() |
#5 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Jeg stemte ja før jeg kom på at min kjære onkel nå er død. Men han levde ialle år uten, i det huset som min far og han er vokst opp i. Og som jeg nå skal ha som hytte.
![]() |
#6 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Bare på hytten. Men da jeg var liten, brukte vi utedo når vi var hos bestemor og bestefar, på gård. Og da jeg var 0-2 år, bodde vi visstnok også uten toalett, og måtte ned i bakgården for å bruke utedo. I en bygård i Oslo vest. : oldis :
![]() |
#7 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Det er i alle fall stor stas for barna å sitte sammen på do når de er hos bestemor.
![]() |
#8 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?En tidligere kollega av meg driver økologisk gård sammen med storfamilien sin (bror med familie og foreldre). Jeg trodde han tulla da jeg spurte hvor do var og han sendte meg ut, men det gjorde han altså ikke.
![]() |
#9 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Nei, men jeg studerte med ei som bodde i hus med utedo. (En del i byen som var masser av gamle hus som ikke hadde do)
![]() |
#10 |
kamerat
|
![]() Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Jepp, jeg har en nær slektning som bor i et lite hus i skogen med biodo.
![]() |
#11 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Nei, ikke nå. Men barndomshjemmet til faren min fikk ikke vannklosett før på 90-tallet. Arbeiderstrøk i by. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Mange utenlands. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Jeg har en pasient uten innlagt vann og klosett. De finnes ennå her og der de.
![]() |
#18 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Moren til en venninne av meg hadde utedo i bakgården inntil for noen få år siden, dette er sentralt i en relativt stor by. En annen bekjent hadde dusj på kjøkkenet og fellesdo på gangen sentralt i Oslo, riktignok for noen år siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Nei, det gjør jeg ikke.
![]() |
#20 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Ikke de siste 5 årene. Takk og lov! :utedofobi:
![]() |
|
|