Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ellos og størrelser

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-09, 21:57   #1
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Ellos og størrelser

Jadda, jeg er jo Ellosfersking, og i dag kom den ene kjolen jeg har bestilt derfra. Den er kjempefin, men aaalt for stor.

Jeg bestilte i str 38/40, og bruker i grunnen nesten alltid 38.
Kjolen skal byttes til en mindre versjon, men jeg har bestilt en del andre kjoler som leveres i desember. Er Ellos generelt store i størrelsene, slik at jeg burde gå ned til 34/36 på resten av gjengen også?

Her er altså den fine, men for store kjolen.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg kjole.jpg (183,2 KB, 6 visninger)
skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 22:10   #2
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ellos og størrelser

Eg syns det varierer fra plagg til plagg.
Men samme merke innenfor Ellos har sikkert ganske like størrelser.

Gammel 23-10-09, 22:14   #3
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Tror det varierer.
Jeg fikk denne jakken i dag

Er en 36-38 og tok den i 38, passet bra. Plass til genser under. Så den jakken stemte på str i hvert fall.

Gammel 24-10-09, 01:44   #4
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Da tror jeg jeg beholder bestillingen som den er. Tror ikke det er samme merke på kjolene.
Takk for hjelpen.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:16.