Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Så har vi stilt klokka igjen

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-09, 04:51   #1
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Så har vi stilt klokka igjen

Og jeg ble tvunget til å stå opp klokken 0345.

Nå ligger ungen som vekket meg, altså Leo, strekk ut på gulvet på en haug tepper og puter, og glor på Little Einsteins. Jeg har nok med å holde meg våken.

Liker ikke klokkestilling, jeg.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 05:44   #2
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Så har vi stilt klokka igjen

Godt vi er flere.... Litt senere her, da, men tidlig nok.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 05:50   #3
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Plutselig føles 0445 helt greit.

Gammel 25-10-09, 05:54   #4
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

...og det er skikkelig kjipern å jobbe nattevakt når man stiller klokka tilbake. Sikkert 3. gangen jeg gjør det, og man får ikke en shilling ekstra for den ekstra timen. Det utjevner seg nemlig på sikt!

Fibi, det er nå man skulle hatt sånn kaninklokke, ferdigstilt til det våknes.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 06:04   #5
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Dere har nå iallefall unger å skylde på. Har sittet å jobbet en time eller to jeg nå. Mann og barn sover som normale mennesker gjør.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 06:05   #6
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Hva jobber du med før kl 6 på en søndagsmorgen, Maz?

Gammel 25-10-09, 06:18   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde glemt dette helt, sto opp med barna nå kl 07, slo på barne-tv på NRK, og så sto det at klokka var 06?!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 06:26   #8
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bruker tiden til å lese om barns fysiske utvikling mens Leo ser tv. Det er litt tidlig for sentralnervesystem, myelinisering og sanseintegrasjon kjenner jeg.

Gammel 25-10-09, 06:28   #9
Left
Passiv

Standard

Var også oppe noen minutter før 06. i dag, men jeg skal på jobb, ellers hadde jeg nok ligget fint i sengen min enda
Alle andre, med unntak av sønnen til besøket vårt, sover søtt. Han satt i stua og spilte Nintendo DS da jeg sto opp

Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 07:47   #10
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Her ble det superfænsi søndagsfrokost i dag. Go'morgen yoghurt til begge ungene, og noen stjålne sjokoladebiter på meg.

Gammel 25-10-09, 07:50   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

3.45?? Steike! Takk og lov for mine sovebarn altså. Her stod vi opp i syvtiden. Tidlig nok, stønn.

Gammel 25-10-09, 08:23   #12
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Nå har jeg fått lest en halv fys.fos-bok. Jeg bare leser og streker over, så får jeg ta noteringen senere. Den kan jeg nemlig ikke ta i sofakroken med pledd over meg.

Gammel 25-10-09, 09:27   #13
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Da sov visst ikke sønnen oppsiktsvekkende lenge i dag likevel. Vi trodde han hadde sovet til NI.

Han har sovet til åtte flere ganger før, så det er vi ikke like sjokkerte over.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 09:33   #14
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Syns 6 var alt for tidlig...

Gammel 25-10-09, 09:37   #15
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stakkars dere.

Jeg er SUPERFORNØYD med klokkestilling, for her har jeg fått unna masse greier før klokka halv ti, og enda har ikke dagen startet skikkelig enda.

Gammel 25-10-09, 09:40   #16
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Dette blir en lang dag kjenner jeg. Glemte å stille klokka da jeg la meg, og gjorde det da meg og barna sto opp. Trodde vi sto opp 7.30, men det var visst 6.30. Og på en søndag. Jeg liker ikke søndager.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 09:46   #17
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Far og sønn sto opp rundt 6.
Mor hadde taktisk valgt å stå opp med gutten lørdag.
Det føles psykisk sett lettere å stå opp når ikke klokka viser så tidlig.
Så jeg sov til 8.30, ny tid jeg. (Og hadde av psyksike grunner valgt å ikke stille klokkeradioen før den tid, så det sto 9.30 og mor følte seg meget avslappet )

Eneste grunn til at de dog fikk sove så lenge som til 6, er rett og slett at jeg ammet ham ca en gang i timen fra rundt 3 eller noe sånn (husker ikke helt om det sto tre, eller jeg tenkte at de BLE tre, siden vi altså ikke hadde justert den.) Jeg har EGENTLIG sluttet å nattamme, for andre gang. Men...

Gammel 25-10-09, 10:09   #18
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lillebror hadde en raptus rundt midnatt (hvor han ikke ville sove) - så han tok igjen søvnen i morrest. Sto opp litt over halv ti - ny tid han. Storebror kom inn til meg i natt og han så på barnetv (mens jeg sov) fram til halv ni (ny tid) - så jeg anser det som et eksempel på at mirakler skjer.

Men fibi: 0345 - eller 0445 "gammel" tid - lar du barna stå opp da? Her er det natta til tidligst seks. Helst sju.

Gammel 25-10-09, 10:10   #19
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette hadde jeg glemt. Jf. "Full kontroll"-tråden.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 10:14   #20
Skytte

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Poden stilte seg rett inn i vintertid han og våknet kl. 8 "ny tid". Veldig praktisk. Det har heldigvis hittil aldri vært noe problem med klokkestilling for/med han.

Dere som har unger som våknet tidlig i dag, har min fulle medfølelse...

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:58.